شمانیوز
شما نیوز

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی امروز مقابل شهر خودرو

گابریل کالدرون در غیاب چهار مهره تیمش، از ساعاتی دیگر برابر شهرخودرو در مشهد قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی امروز مقابل شهر خودرو

به گزارش شمانیوز به نقل از “ورزش سه”، در شرایطی که سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تصمیم گرفته از سیدجلال حسینی در دیدار امروز برابر شهرخودرو سود نبرد، او قادر به استفاده از شجاع خلیل زاده و فرشاد احمدزاده به دلیل محرومیت و کمال کامیابی‌نیا به دلیل مصدومیت نیز نمی‌باشد.

اتفاقی که باعث خواهد شد برای اولین بار طی سه سال اخیر هیچ کدام از دو زوج دفاعی مستحکم این تیم قادر به همراهی تیم نباشد و با ترکیبی متفات در بازی امروز حضور یابند.

 

بیرانوند گزینه اصلی پرسپولیس در درون دروازه خواهد بود تا اینبار تقابل ویژه ای برابر مهدی رحمتی شکل دهد. شماره یک پرسپولیس بعد از تجربه اولین کاپیتانی برابر پرسپولیس که با کلین شیت و صعود برای او همراه بود، اکنون انگیزه زیادی دارد تا برابر شهرخودرو نیز به دومین کلین شیت فصل خود دست یابد.


خط دفاعی دگرگون شده

شجاع خلیل زاده محروم است و سیدجلال حسینی نیز در پایان دوران مصدومیت از سوی کالدرون برای این بازی در لیست قرار نگرفته تا در بازی امروز شاهد تغییرات در این بخش باشیم؛ با این شرایط ترکیب قابل پیش بینی پرسپولیس در فاز دفاعی با حضور محمد نادری در سمت چپ، محمد حسین کنعانی زادگان و محمد انصاری در قلب دفاعی و احتمالا سیامک نعمتی در سمت راست شکل خواهد گرفت.
با این حال شاید کالدرون برای اینکه بیش از این هماهنگی خط دفاعی تیمش را به خطر نیندازد تصمیم به سود بردن از مهدی شیری در سمت راست دفاعی بگیرد.

 

خط میانی با بازگشت کاپیتان نور

در خط میانی نیز احمد نوراللهی بار دیگر به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و امیدوار است همانند گذشته موفق به ثبت خاطرات شیرینی در این تقابل شود. از به دست آوردن بازوبند کاپیتانی برای اولین بار که در لیگ برتر فصل شانزدهم رقم خورد تا پاس گل حیاتی و گلزنی به مهدی رحمتی جزو خاطرات شخصی شماره هشت محسوب می‌شوند.

مهدی ترابی، بشار رسن و وحید امیری دیگر بازیکنان خط میانی پرسپولیس در این بازی محسوب خواهند شد و یک روز سخت را می توان برای حریف با توجه به شرایط کیفی و فنی این بازیکنان متصور بود.

 

پایان طلسم در ششمین بازی؟

زوج خط حمله بیشترین انتقادات را در این فصل متوجه خود دیده‌اند و کاملا از روزهای آرمانی و مدنظر کادرفنی و هواداران به دور هستند. گابریل کالدرون اما چاره ای جز سود بردن دوباره و اعتماد به آنها ندارد. علی علیپور به عنوان بهترین گلزن پرسپولیس طی دو فصل گذشته و با بهترین آمار گلزنی مقابل پدیده سابق و شهرخودرو کنونی امیدوار به شکست طلسم خود در این بازی است و البته تاکنون دروازه رحمتی را باز نکرده است. جونیور براندائو نیز نمی خواهد بیش از این حوصله هواداران این تیم را سر ببرد و مورد حمله سرمربی خودی نیز قرار گیرد و باید دید از این بازی برای بازگشت و نمایش توانایی‌هایش سود خواهد برد یا خیر.

 


ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند
محمد نادری
محمد انصاری
سیامک نعمتی
احمد نوراللهی
وحید امیری
علی علیپور
جونیور براندائو
بشار رسن
مهدی ترابی
محمدحسین کنعانی زادگان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied