شمانیوز
شما نیوز

تلاش می‌کنیم از لیگ درس بگیریم

سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران گفت: به دور از‌ هر مسئله ای، بازی امروز تقابل من با هاشمی نبود، امروز هم از او‌ چیزهای‌ زیادی یاد ‌گرفتم

تلاش می‌کنیم از لیگ درس بگیریم

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم:البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون تهران پس از شکست تیمش مقابل مهرام در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی بود. ما در کوارتر سوم هم تمرکزمان را از دست دادیم که باعث‌ بیشتر شدن اختلاف دو تیم شد.

سرمربی تیم بسکتبال اکسون ادامه داد: مهرام تیم با کیفیت و خوبی است‌ که بازیکنانش سال‌ها تجربه بازی در بالاترین سطح را دارند. در کوارتر چهارم هم به خوبی به شرایط بازی برگشتیم. بازیکن خارجی ما هم مصدومیت کوچکی داشت که مجبور شدیم به او استراحت دهیم.

آبکناری تصریح کرد: به هر‌حال تجربه ‌چنین فضایی برای تیم ما که نخستین بار چنین بازیی را تجربه می کرد، خوب و سنگین بود تلاش‌ می کنیم درس های زیادی از این گونه بازی ها بگیریم.

او در‌مورد رویارویی با‌ مصطفی ‌هاشمی، سرمربی مهرام ‌که سالها دستیار او بود گفت: به دور از‌ هر مسئله ای، بازی امروز تقابل من با هاشمی نبود، امروز هم از او‌ چیزهای‌ زیادی یاد ‌گرفتم. این رابطه استاد و شاگرددی هیچ زمانی پایان ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied