شمانیوز
شما نیوز

بدشانسی رئال مادرید

لحظه ای که آه و افسوس رئالی ها را در بازی شب گذشته برابر پی اس جی باعث شد، به کاشته دقیقه 93 گرت بیل بر می گردد.

بدشانسی رئال مادرید

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه ، گرت بیل روزهای پرحاشیه ای را در رئال پشت سر می گذارد و تقریبا همه می دانند که رابطه او با هواداران رئال مادرید در سردترین وضعیت ممکن قرار دارد.

ستاره ولزی پیش از دو بازی سرنوشت ساز ولز در مقدماتی یورو 2020 به بهانه مصدومیت با رئال تمرین نکرد ولی به یکباره در بازی های ملی بدون مشکل حاضر شد و برای ولز خوش درخشید. در جشن صعود تیم ملی کشورش نیز پرچمی که روی آن نوشته شده بود:« به ترتیب، ولز، گلف و رئال مادرید»، خشم هواداران رئال را موجب شد.

 

بیل در بازگشت به تمرینات رئال نشان داد که مشکلی ندارد و زیدان بر خلاف تصورات او را در فهرست بازی با سوسیداد قرار داد و به وی 15 دقیقه نیز میدان داد. او به محض ورود به زمین با سوت های اعتراضی هواداران حاضر در برنابئو مورد استقبال قرار گرفت و هر بار صاحب توپ شد، مورد اعتراض قرار گرفت با این حال نمایش او در زمین بسیار خوب بود.

بیل شب گذشته برابر پی اس جی نیز از دقیقه 68 به جای ادن هازارد مصدوم وارد زمین شد و نمایش خوبی داشت. او البته بازهم توسط رئالی ها هو شد ولی دقیقه 93 با بدشانسی محض بهترین فرصت برای آشتی با منتقدانش را از دست داد؛ زمانی که در آخرین موقعیت بازی او پشت ضربه کاشته قرار گرفت و توپ او می رفت که وارد دروازه کیلور ناواس شود اما به تیر خورد.

آن توپ می توانست گل برتری رئال را به همراه داشته باشد اما سرنوشت برای ستاره ولزی به گونه ای دیگر رقم خورد. بیل حالا باید منتظر فرصتی دیگر برای صلح با هواداران رئال باشد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied