شمانیوز
شما نیوز

پایان طلسم پیام + عکس

آخرین گلی که پیام نیازمند در جریان بازی دریافت کرده بود، ضربه سر رضا اسدی در دقیقه ٢٢ دیدار هفته بیست و ششم لیگ هجدهم برابر سایپا بود.

پایان طلسم پیام + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، اینکه پیام نیازمند کلین شیت کند و سپاهان دروازه اش بسته بماند، عادت شاگردان امیرقلعه نویی شده بود، تا اینکه انها بار دیگر در خانه از استقلال میزبانی کردند.


سال گذشته یکی از شکست های تلخ سپاهان در هفته های پایانی مقابل استقلال تهران و با گل دقیقه ٩٧ پاتوسی رقم خورد. سپاهان پس از آن بازی موفق شد با نتیجه ۵ بر ٢ سایپا را شکست دهد و در واقع گل رضا اسدی بازیکن فعلی تراکتور که با ضربه سر از روی یک کرنر در دقیقه ٢٢ به دست آمد، آخرین گلی بود که امیرقلعه نویی و شاگردانش تا گل دقیقه ۵٧ مهدی قائدی دریافت کرده بودند.


نیازمند در همان دیدار برابر سایپا در دقیقه ۶۶ هم از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شد و در مقابل شهر خودرو (پدیده سابق) هم این اتفاق در دقیقه ۵ برایش رخ داد.


سریال باز شدن دروازه نیازمند تا دیدار برابر پارس هم ادامه پیدا کرد و در آن مسابقه بود که دروازه بان ٢۴ ساله سپاهان یکی از تلخ ترین گل های تاریخ دوران حرفه ایش را دریافت کرد و طلسم گل نخوردن هایش از ٩۴٠ دقیقه فراتر نرفت؛ هر چند با همین رکورد هم سبقت گرفتن از او کار ساده ای نخواهد بود.


پیام نیازمند که عملکردش تحسین همگان را در پی داشته و به عضو ثابت تیم ملی هم تبدیل شده، در بازی روز گذشته هر چقدر سعی کرد نتوانست از حفظ رکورد گل نخوردن هایش در جریان بازی دفاع کند و با دو ضربه غیرقابل پیش بینی مهدی قائدی و شیخ دیاباته دروازه اش را باز شده دید تا دروازه او هم مانند سایر دروازه بان های لیگ فعلا و تا اطلاع ثانوی از وضعیت غیرقابل دسترس خارج شود.


سپاهان در پایان هفته دوازدهم رقابت ها، تنها سه بار دروازه اش باز شده که دو مرتبه مقابل شاگردان استراماچونی سرمربی تهاجمی ترین تیم لیگ بوده و یک بار هم با پنالتی محمد نوری این مهم رخ داده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied