شمانیوز
شما نیوز

سورپرایز جالب کالدرون برای پرسپولیسی ها

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، برنامه تمرینی خاصی را برای سرخپوشان تهیه کرده است که باید در تعطیلات میان فصل آن را دنبال کنند تا از فرم خوب خود خارج نشوند.

سورپرایز جالب کالدرون برای پرسپولیسی ها
به گزارش شمانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تعطیلات نیم‌فصل به معنای استراحت مطلق برای بازیکنان حرفه‌ای به ویژه سرخپوشان نیست و آنها با توجه به فشار سنگین مسابقات در نیم‌فصل دوم، تمرینات را دنبال می‌کنند، اما این بار شرایط کمی متفاوت خواهد بود.

 

گابریل کالدرون پس از بررسی شرایط بازیکنان در مشورت با همکارانش به ویژه بدنساز تیم برای تک تک بازیکنان برنامه تمرینی خاصی را با توجه به نیازهای همان بازیکن تدارک دیده است.

 

این برنامه‌های تمرینی در برگه‌های مجزا به هر بازیکن تحویل می‌شود و مختص همان بازیکن خواهد بود. در این برنامه، مدت زمان و نوع تمرین مشخص شده است و به بازیکن کمک می‌کند بر اساس نیازی که تشخیص داده شده است تمرین مناسب را انجام دهد.

همچنین سرخپوشان ایران امروز (پنجشنبه) پس از جلسه فنی و توصیه‌های کادر فنی آخرین تمرین خود برای بازی با نساجی را از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

 

بازیکنان پس از گرم کردن، فوتبال هدفمند و استارت‌های سرعتی، برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند که سرمربی برای بازی در نظر گرفته بود.

 

فوتبال درون تیمی هم آخرین بخش تمرین بود.

علی علیپور، احمد نورالهی، مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری پس از پایان تمرین تیمی، به شوتزنی و زدن ضربات پنالتی پرداختند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied