شمانیوز
شما نیوز

جلسه فوری هیات مدیره پرسپولیس برگزار شد!

جلسه هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور اعضا، سرمربی و مدیر تیم برگزار شد.

جلسه فوری هیات مدیره پرسپولیس برگزار شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از فوتبالی ؛  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر امروز با حضور اعضا، مدیرعامل باشگاه، سرمربی و مدیر تیم برگزار شد.

در این جلسه محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گزارشی از روند مذاکرات برای جذب یحیی گل‌محمدی و دستیارانش به اعضای هیات مدیره ارائه کرد.

این در حالی است که اعضای هیات مدیره پیش از این موافقت خود را با جذب گل‌محمدی اعلام کرده بودند و پس از توضیحات انصاری‌فرد در جریان کامل جذب کادر فنی جدید و بازیکنان خارجی قرار گرفتند.

در این جلسه که یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی هم در آن حضور داشتند مدیر تیم پرسپولیس توضیحاتی در خصوص شرایط این تیم به اعضای هیات مدیره ارائه کرد. 

همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس برنامه‌های خود را به اعضای هیات مدیره ارائه کرد. اعضای هیات مدیره برای سرمربی جدید پرسپولیس در مدت زمان قراردادش با این باشگاه آرزوی موفقیت کردند و ابراز امیدواری نمودند تا او بتواند نتایج خوب پرسپولیس را تداوم بخشد.

در ادامه این جلسه، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و تصمیمی که کمیته مسابقات برای محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی اتخاذ کرده صحبت کردند.

مدیرعامل اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امیدوار هستند که کمیته اجرایی لیگ‌قهرمانان‌آسیا این تصمیم عجیب را وتو کند.

از طرف دیگر در این جلسه مقرر شد برخورد قاطعی با تصمیمات غیر ورزشی کنفدراسیون شده و  اگر تصمیم نهایی کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا، محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی باشد در آن صورت همه تیم ها  از لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ کناره گیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied