شمانیوز
شما نیوز

ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

امروز استقلال بعد از دو برد آسیایی در حالی به مصاف حریف خوزستانی خود می رود که بحران کمبود مدافع باعث شد تا سرمربی آبی ها سورپرایزهایی برای طرفداران در ذهن داشته باشد.

ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان

به گزارش  ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  مصدومیت عارف غلامی و سیاوش یزدانی با محرومیت محمد دانشگر از  بازی  هفته هجدهم برابر  نفت  مسجدسلیمان کامل شد تا  استقلال  امروز با بحران کمبود مدافع در اردوی خود روبرو شود. مجیدی که در آسیا جای خالی مصدومان خود را با اعتماد به شاهین طاهرخانی جوان پرکرد امروز اما تنها این بازیکن و چشمی را در اختیار دارد از همین رو اولین سورپرایز او برای استقلالی ها استفاده از خرید جدید و بلغاری خواهد بود.

نیکولای بودوروف به عنوان اولین بازیکن بلغارستانی تاریخ باشگاه در شرایطی امروز از ابتدا به میدان می رود که فرهاد امیدوار است تجربه و آمادگی بالای او جور ناهماهنگی با سایر بازیکنان را بکشد. با اضافه شدن این بازیکن به نظر می رسد مجیدی تصمیمی برای تغییر استراتژی برنده استقلال از دفاع سه نفره ندارد از همین رو استقلال با همان 2-5-3 همیشگی به میدان خواهد رفت.

درون دروازه سیدحسین حسینی مرد شماره یک استقلال است. بعد از دو نمایش دیدنی برای رقبای آسیایی و بسته نگه داشتن دروازه حالا سیدحسین در اندیشه ثبت کلین شیت دیگری در  لیگ برتر  آن هم در آستانه دربی حساس روز پنجشنبه است تا آمادگی خود را بیشتر از همیشه به رخ بکشد.

در خط دفاع شاهین طاهرخانی جوان در کنار روزبه چشمی همین طور نیکولای بودوروف به میدان خواهند رفت تا برای اولین بار مثلثی جدید تشکیل داده انتظارات را برابر مهاجمان مسجدسلیمانی برآورده کنند. بک راست باز هم وریا غفوری کاپیتان کلیدی آبی ها خواهد بود ضمن این که هروه میلیچ کروات هم در بک چپ بار سنگینی به دوش خواهد کشید.

اما دیگر سورپرایز فرهاد برای بازی امروز در میانه میدان خواهد بود، جایی که مسعود  ریگی  در آستانه محرومیت بعد از هفته ها نیمکت نشین می شود تا هم استراحت کند هم از خطر دریافت کارت زرد چهارم در امان باشد. به جای این بازیکن به احتمال فراوان آرش رضاوند به ترکیب باز خواهد گشت تا در کنار  علی کریمی  و فرشید باقری مثلث میانه  زمین  را تشکیل دهند.

زوج ویرانگر استقلال هم بدون تغییر از ابتدا به میدان خواهد رفت. قائدی – دیاباته با درک و هماهنگی متقابل این روزها توانسته اند تفاوت ها را به سود استقلال رقم بزنند تا این تیم با تکیه برای این زوج آتشین رویاهای زیادی در سر داشته باشد. الیته هیچ بعید نیست سورپرایز سوم فرهاد استفاده از امیرارسلان مطهری به جای یکی از این دو مهاجم بعد از اولین دبل با پیراهن استقلال مقابل الریان باشد.

به هر ترتیب ترکیب احتمالی استقلال را می توان به این شکل ترسیم کرد، ترکیبی که چه بسا در آخرین لحظات دستخوش تغییراتی شود؛

"سیدحسین حسینی؛ روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، نیکولای بودوروف، وریا غفوری، هروه میلیچ؛ علی کریمی، فرشید باقری، آرش رضاوند؛ مهدی قائدی و شیخ دیاباته".

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied