شمانیوز
شما نیوز

نوید محمدزاده

ماجرای تبلیغات پرحاشیه نوید محمدزاده | درآمد میلیاردی نوید محمد زاده از تبلیغات

حضور نوید محمدزاده بازیگر پرطرفدار سینما در کارهای تبلیغاتی با حواشی متعددی مواجه شد و واکنش آقای بازیگر را در پی داشت.

ماجرای تبلیغات پرحاشیه نوید محمدزاده | درآمد میلیاردی نوید محمد زاده از تبلیغات

نوید محمدزاده بازیگر حرفه ای و محبوب سینما که با ازدواجش با فرشته حسینی بازیگر افغان تبار حاشیه های زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است. نوید محمدزاده اخیرا به خاطر ست کردن لباس های عجیب و غریبش با فرشته حسینی بسیار جنجالی شده است . مهمترین شایعه ای که در فضای مجازی برای نوید محمدزاده ایجاد شده بود شایعه طلاق نوید محمدزاده و فرشته حسینی بوده است.در ادامه حواشی اخیر نوید محمدزاده برای تبلیغاتش رامی بینید.

نوید محمد زاده

نوید محمدزاده بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر از چهره های جوان این روزهای سینما است که نقش های ماندگار و درخشانی را در کارنامه هنری اش دارد.

این بازیگر جوان کشورمان به مانند بسیاری از سلبریتی ها به تازگی وارد دنیای تبلیغات شده است و حضور پر حاشیه و جنجالی را در این عرصه تجربه میکند که در ادامه اشاره ای به ماجرای حواشی تبلیغات نوید محمدزاده خواهیم داشت.

از سیر تا پیاز حضور نوید محمدزاده در عرصه تبلیغات

حضور هنرمندان و چهره ها در دنیای تبلغات از مدتها پیش گسترش یافته است و اگر چند ساعتی پای تبلیغات تلویزیونی بنشینید یا چرخی در اینستاگرام سلبریتی ها بزنید به خوبی میتوانید به این موضوع پی ببرید.

نوید محمدزاده هم یکی از چهره هایی است که به تازگی وارد عرصه تبلیغات شده است و به تبلیغ یک برند آبمیوه و عطری به نام خودش می پردازد و این اقدام آقای بازیگر با واکنش های متعدد روبرو شده است.

نوید محمد زاده

نوید محمدزاده و تبلیغ یک برند معروف آبمیوه

آخرین روزهای اردیبهشت ماه 99 بود که مخاطبان تلویزیون شاهد تبلیغات جدیدی از یک برند معروف آبمیوه با حضور نوید محمدزاده بازیگر مشهور سینما بودند.

نوید محمدزاده که محبوبیت و شهرت زیادی در میان سینما دوستان دارد با تبلیغ یک برند آبمیوه به تلویزیون آمد و این اتفاق با واکنش هایی متعدد همراه بود و البته از چشم منتقدان هم به دور نماند.

نوید محمد زاده

تبلیغ عطر نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بعد از تبلیغ آبمیوه به سراغ تبلیغات عطری با برند خودش رفته است و این بار نگاه های بیشتری را متوجه فعالیت تبلیغاتی اش کرده است.

نوید محمدزاده

نوید محمد زاده در تبلیغ عطر نوید نوشت:

بماند به یادگار از من به تو....

دو عطر ناب از برند ایرانی نوید محمدزاده که در سال 2020 میلادی و در قالب یک زوج عطری منحصر به فرد، چشم به دنیای عطر گشودند. عطرهایی زنانه و مردانه با رایحه ای مدرن و قوی همچون ببری پر صلابت، اما در عین حال سرشار از لطافت و ظرافتِ روح لطیفِ یک هنرمند، عطرهایی پر احساس و انرژی بخش که با تاثیری عمیق بر روح و ذهن، آرامش وصف ناپذیری را با خود به ارمغان می آورند و همگان را مجذوب خود می سازند.

واکنش فراستی به تبلیغات نوید محمدزاده

مسعود فراستی منقد سینما و تلویزیون در برنامه هفت به صورت غیرمستقیم به فعالیت های تبلیغاتی نوید محمدزاده اشاره کرد و از این موضوع انتقاد کرد.

در این برنامه مسعود فراستی بدون نام بردن از نوید محمدزاده درباره فعالیت تبلیغاتی او گفت:

بیلبوردهای تبلیغاتی این بازیگر که در سطح شهر پخش شده است خیلی بد است و از حالت دوربین و جای بازیگر و پوستر تبلیغاتی او انتقاد کرد و به موضوع اشاره کرد که من از این بازیگر تعریف کرده بودم و آینده درخشانی در انتظار او بود اما ممکن است با این کار تعریفم را پس بگیرم.

واکنش نوید محمدزاده به انتقاد از حضورش در تبلیغات

نوید محمدزاده که عادتی به نشان دادن واکنش به موضوعات مختلف ندارد این بار به این حواشی واکنش نشان داد و در یک برنامه اینترنتی درباره این موضوع صحبت کرد.

این بازیگر کشورمان در خصوص حضورش در دنیای تبلیغات به فعالیت های تبلیغاتی سلبریتی هایی مانند رابرت دنیرو، مسی و رونالدو اشاره کرد و از این موضوع که چرا تبلیغات چهره های خارجی مورد استقبال ایرانی قرار میگیرد اما حضور هنرمندان ایرانی در این عرصه مورد انتقاد واقع میشود گله کرد.

نوید محمدزاده در بخش های دیگری از صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که مردم من را با فیلم هایی که بازی میکنم می شناسند نه کارهای تبلیغاتی ام و به نظرم اگر کسی از بازی من دفاع کرده نباید با تبلیغ از آن پشیمان شود.

واکنش کارگردان ابد و یک روز به حواشی نوید محمدزاده

سعید روستایی کارگردان ابد و یک روز و متری شیش و نیم با انتشار پستی به دفاع از نوید محمدزاده پرداخت.

در پست منتشر شده توسط سعید روستایی آمده است:

دوست دارم منصف باشم و تصور کنم شاید در پس خروار خروار پیام تلخ و گزنده نکته ای پنهان است. مثلا با خودم می گویم آن روزهای پر شمار که بازیگری رقص با مرگ می کند، خورد و خوراک بر خود حرام می کند و مثقال مثقال گوشت تنش را آب می کند به چشم کسی نمی آید.

آن همه انتظار، خویشتن داری، چشم بستن بر پیشنهادهای پر سود و بی هنر به گوش کسی نمی رسد آن همه دویدن در ماراتن کشوری که رویای نیمی از جوانانش هنرپیشه گی ست، ذهنی را به تأمل وا نمی دارد.

شاید از این بی خبری هاست که انسان به سادگی قضاوت گر زندگی دیگران می شود، شاید از تلخی زمانه است که زبان ها به این اندازه تلخ است، شاید گرفتاری ما از دل های پر غبار است و از «حسد» که هیولای پر کار در دیار ماست...

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied