شمانیوز
شما نیوز

چیکن چیز

طرز تهیه چیکن چیز سوخاری خوشمزه

درست کردن یک چیکن چیز سوخاری خوشمزه و عالی این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

طرز تهیه چیکن چیز سوخاری خوشمزه

به گزارش شمانیوز: چیکن چیز یکی از غذا های سوخاری می باشد که شما می توانید به عنوان فینگرفود این غذا را تهیه کنید و برای مهمانی و مراسمات مختلف سرو کنید. این غذا را می توانید در کنار سس دلخواه سرو کنید و به شما پیشنهاد می کنیم برای تولد و مراسمات مخلتف از این فینگرفود خوشمزه استفاده کنید. برای تهیه چیکن چیز از نان تست باید استفاده کنید که حتما باید تاریخ نان تست تازه باشد وگرنه از هم می پاشد نمی توانید رول کنید. شما می توانید به دلخواه از پنیر پیتزا رنده شده یا پنیر ورقه ای استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه چیکن چیز با پنیر

سینه مرغ ۱ عدد

پیاز ۲ عدد

فلفل دلمه ۱عدد

سس مایونز ۲ ق غذا خوری

نان تست ۱ بسته

پنیر پیتزا به مقدار لازم

تخم مرغ ۲ عدد

پودر سوخاری ۱ پیمانه

نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، فلفل قرمز، پودر پیاز به مقدار لازم

مرحله اول: پخت مرغ

ابتدا باید سینه مرغ را بپزید، برای این کار سینه مرغ را به همراه یک پیاز داخل قابلمه کمی تفت دهید تا تغییر رنگ دهد و بعد کمی فلفل سیاه و زردچوبه و نمک اضافه کنید روی مواد آب جوش بریزید و بگذارید تا سینه مرغ پخته شود و برای ۱ ساعت زمان دهید و بعد مرغ را از آب مرغ خارج کنید و ریش ریش کنید و کنار قرار دهید.

 

مرحله دوم: تفت دادن مواد

در ادامه باید یکی از پیاز های باقی مانده را نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه به همراه کمی زردچوبه تفت دهید و بعد مرغ را به همراه فلفل دلمه خرد شده اضافه کنید و در انتها ادویه های گفته شده را اضافه کنید و هم بزنید و در انتها سس مایونز را اضافه کنید و مواد را از روی حرارت بردارید تا سرد شود.

 

مرحله سوم: رول کردن مواد

در ادامه باید دور قهوه ای نان تست را با چاقو بگیرید و با کمک یک وردنه نان را نازک کنید و بعد روی نان را با سس مایونز رومال کنید از مواد مرغی لای آن قرار دهید و خمیر را رول کنید و با کمک آب به لبه ها و اطراف رول آن را خوب فیکس کنید تا باز نشود.

مرحله چهارم: سرخ کردن چیکن چیز

تخم مرغ را داخل یک کاسه بشکنید و با چنگال بزنید تا از لختگی خارج شود و بعد پودر سوخاری نیز داخل یک ظرف دیگر بریزید. چیکن چیز را ابتدا در تخم مرغ و بعد داخل پودر سوخاری بزنید و داخل روغن داغ خوب سرخ کنید تا طلایی شود. سپس به همراه سس دلخواه سرو کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی