شمانیوز
شما نیوز

حاشیه های دیدار استقلال و پرسپولیس 2

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):با وجود کنترل شدید باز هم شاهد فروش بلیت بازار سیاه در داخل و بیرون از استادیوم آزادی هستیم.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،تماشاگران تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 7صبح امروز با آغاز بلیت فروشی وارد مجموعه ورزشی آزادی شدند.

* با تصمیم مسئولان راهنمایی و رانندگی خرگوش دره به پارکینگ اتومبیل تبدیل شد. با توجه به استقبال تماشاگران از ساعات ابتدایی صبح امروز هواداران دو تیم ماشین های خود را در حاشیه اتوبان پارک کردند که همین مسئله باعث اختلال در عبور و مرور ماشین های مقابل استادیوم شده است.

*جایگاه های بلیت های الکترونیکی توسط ماموران کنترل می شود و تنها تماشاگرانی می توانند وارد این قسمت شوند که بلیت های خود را از قبل تهیه کرده باشند.

* بازار سیاه بلیت فروشی مثل همیشه در دربی ها رایج است. ماموران کنترل بلیت ها در بیرون از استادیوم و داخل مجموعه مستقر هستند اما باز هم مشاهده می شود تعدادی از افراد بلیت هایی که روی آنها کلمه غیر قابل فروش مهر شده را به تماشاگران می فروشند.

* تعدادی از روحانیون با تمهیدات کمیته فرهنگی سازمان لیگ و فدراسیون در مجموعه حضور دارند و با تماشاگران صحبت می کنند.

*هواداران پرسپولیس که تعدادشان از استقلالی ها بیشتر است در ابتدا کری را با پرسپولیسی ها شروع کردند. استقلالی ها شعار 4 دربی پیاپی و پرسپولیسی ها پیروزی سال 52 را به رخ هم می کشند. همچنین فرهاد مجیدی باز هم سوژه طرفداران استقلال است و تماشاگران با پیراهن های این بازیکن به ورزشگاه می آیند.

* تماشاگران پرسپولیس که طی هفته های گذشته بارها نسبت به مواضع برنامه 90 انتقاد کرده بودند امروز در ورزشگاه فردوسی پور را تشویق می کردند. آنها شعار می دادند « عادل پرسپولیسی».

* تشویق روحانیون حاضر در ورزشگاه هم یکی از اتفاقات جالب پیش از بازی بود. تماشاگران دو تیم روحانیون را با مضمون استقلالی و پرسپولیسی تشویق می کردند.

*مسئولان ورزشگاه آزادی مشغول کوتاه و کوبیدن چمن ورشگاه هستند. دیدار دو تیم از ساعت 14 و 30 آغاز خواهد شد. اخبار مرتبط: جهت مشاههده اخبار روز تیتر اخبار کلیک کنید سخنان امیر قلعه نوعی قبل از مسابقه با پرسپولیس

سخنان علی دایی قبل از دربی ترکیب تیم پرسپولیس مقابل استقلال آمار بازی های استقلال و پرسپولیس پخش زنده دیدار استقلال و پرسپولیس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied