شمانیوز
شما نیوز

انتشار عمومی‌نرم‌افزار کنترل‌سلامت‌سامسونگ+دانلود

S Health نرم‌افزار انحصاری پیگیری و ثبت فعالیت های ورزشی و رسیدن به تناسب اندام گوشی‌های رده بالای سامسونگ می‌باشد که برای اولین بار برای تمامی گوشی‌های اندرویدی با سیستم عامل ورژن 4.4 (کیت‌کت) قابل استفاده است.

به گزارش مشرق ، بدون شک هر فردی علاقه مند برای رسیدن به تناسب اندام بوده و به دنبال روش هایی است که با استفاده از آنها بتواند به تناسب اندام برسد. برای این کار رژیم های غذایی و انجام فعالیت های ورزشی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. اما اگر شما این کارها را بدون داشتن برنامه ای مناسب انجام دهید، شاید برخی مواقع نتایج منفی نیز داشته باشد و با مشکلاتی مواجه شوید. نرم افزار S Health به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با برنامه ای مناسب این کار را انجام دهید و به تناسب اندام برسید.
نرم افزار تناسب اندام S Health +دانلود
S Health برنامه عرضه شده به صورت رسمی از سوی کمپانی سامسونگ می باشد که برای گوشی های رده بالا به صورت پیش فرض نصب می باشد. این نرم افزار به صورت جداگانه در سایت پلی استور نیز قرار دارد. با استفاده از S Health امکان پیگیری فعالیت های ورزشی را خواهید داشت. برای این که بتوانید از تمام قابلیت های برنامه S Health به گوشی نیاز دارید که از شمارش ضربان قلب پشتیبانی کند. البته حتی اگر گوشی شما از شمارنده ضربان قلب پشتیبانی نکند، باز هم می توانید از این برنامه و برخی از امکاناتی که در آن گنجانده شده است استفاده کنید.
نرم افزار تناسب اندام S Health +دانلود نرم افزار تناسب اندام S Health +دانلود
ویژگی های نرم افزار S Health:
  • قابلیت شمارش تعداد گام ها
  • امکان محاسبه و فیت کردن وزن
  • شمارش و محاسبه میزان مصرف کالری
  • در اختیار قرار دادن اطلاعات در مورد سلامت
  • امکان شمارش ضربان قلب و ارائه تمرین های متناسب
نرم افزار تناسب اندام S Health +دانلود نرم افزار تناسب اندام S Health +دانلود
این نرم‌افزار را می‌توانید از لینک‌ زیر دریافت کنید.
نرم افزار تناسب اندام S Health +دانلود
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied