شمانیوز
شما نیوز

ارتفاعات بیشتری در شمال درعا تحت کنترل ارتش سوریه در آمد

نیروهای سوری پس از درگیری با عناصر «النصره»، کشتن 10 نفر از آنها در استان «درعا» و به دست‌گیری کنترل ارتفاعات مهم «کوم اقره» بار دیگر جبهه تازه‌ای را در جنوب این کشور علیه تروریست‌ها باز کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش سوریه و دفاع ملی پس از عملیات جدید در اطراف شهرک راهبردی «الشیخ مسکین» در شمال استان «درعا»، از عصر شنبه حملاتی برای پاکسازی ارتفاعات «کوم اقره» در جنوب «کفرشمس» واقع در حومه شمال غربی استان درعا (در جنوب سوریه) آغاز کردند.

به گزارش فارس، نیروهای مقاومت پس از درگیری شدید با تروریست های جبهة النصره و کشتن بیش از 10 تن از آنان موفق شدند کنترل این ارتفاع راهبردی را به دست گیرند.

بنا بر این گزارش، چند ساعت بعد از آزادسازی ارتفاعات کوم اقره گروهی از تروریست های جبهة النصره حملاتی را برای اشغال مجدد این منطقه آغاز کردند که نیروهای سوری به دلیل مشرف بودن بر منطقه موفق شدند حملات تروریست ها را در سه مرحله دفع کنند.

به گزارش فارس، نیروهای سوری نیز روز جمعه در شهر درعا موفق شدند، حملات شدیدی به مواضع گروه های مسلح بکنند و هشت مجتمع مسکونی را در این شهر به طور کامل پاکسازی کنند.

این در حالی است که گزارش ها از این مسئله حکایت دارد که درگیری ها در حومه الشیخ مسکین هنوز بشدت ادامه دارد؛ شهری که نقطه ارتباطی ریف شمال شرق درعا به ریف شمال غرب آن است و در مسیر بزرگراه دمشق-درعا واقع شده است.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/YP85D8
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied