شمانیوز
شما نیوز

کاشانی: مایلی‌کهن و کی‌روش مثل 2 حرفه‌ای با مشکل مواجه نمی‌شوند

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: کارلوس کی‌روش و محمد مایلی‌کهن ۲ فرد حرفه‌ای هستند. افراد حرفه‌ای به خوبی به وظایف خود عمل می‌کنند و هیچ وقت دچار مشکل نمی‌شوند.

حبیب کاشانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اردوی تیم ملی امید ایران در کشور ترکیه گفت: قرار است تیم به آنتالیا سفر کند و پیش بینی 2 بازی دوستانه را داشتیم. تیم های زیادی در ترکیه حضور دارند به همین خاطر کادرفنی می تواند بر اساس برنامه خود اگر مرور تاکتیک می کند با یک تیم ضعیف تر و اگر قصد تثبیت ترکیب خود را دارد با یک حریف قوی تر بازی کند. تیم ملی جوانان عراق قصد داشت با ما بازی کند که کادرفنی این مسئله را نپذیرفت. در کل قصد داریم یکی دو بازی خوب در آنجا داشته باشیم.

وی در مورد حضور کارلوس کی روش به عنوان ناظر در تمرین تیم ملی امید، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال در قرارداد کی روش بندی قرار داده که از تجربیات این مربی در فوتبال پایه استفاده شود. به احتمال زیاد بر اساس این بند کی روش قصد دارد این کار را انجام دهد و ما هم از اینکه او کنار ما حاضر شود استقبال می کنیم.

مدیر تیم ملی فوتبال امید در مورد اینکه شایعه شده که در صورت حضور کی روش در کنار تیم ملی امید محمد مایلی کهن از سمت خود به عنوان مدیر فنی استعفا می کند، گفت: چیزی که من گفتم نتیجه صحبتی است که با کادرفنی داشتم. البته با محمد مایلی کهن صحبت نکردم. او فردی حرفه ای است و کار خودش را انجام می دهم کی روش هم یک فرد حرفه ای است. افراد حرفه ای وظایف خود را به خوبی انجام می دهند و مطمئن باشید حضور کی روش در قطر مشکلی برایمان نخواهد داشت و کارمان را با قدرت انجام می دهیم.

کاشانی در مورد انتخاب امیر حاج رضایی از سوی کمیته المپیک به عنوان ناظر تیم ملی امید، اظهار داشت: حاج رضایی از افراد با تجربه فوتبال هستند حضور او به تیم ملی المپیک کمک می کنید از همین جا خوشحالی خود را اعلام می کنم و امیدوارم همه در کنار هم بتوانیم این کار مهم را به سرانجام برسانیم و به خواسته مردم که صعود به المپیک است جامه عمل بپوشانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در اردوی ترکیه همه نفرات را در اختیار دارند، گفت: در این اردو همه نفرات را نداریم چراکه اردو در فیفا دی نیست. باشگاه آلکمار و رستوف مذاکره کردیم تا سردا آزمون، علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی را برای مسابقات انتخابی المپیک در اختیار داشته باشیم. بازیکنانی مثل میلاد ترابی، میلاد محمد، حسین کنعانی و .... که در اختیار تیم ملی بزرگسالان بودند در اختیارامان هستند اما امیدوارم قبل از ژانویه از حضور لژیونرها استفاده کنیم.

مدیر تیم ملی امید در مورد اینکه حمید منوچهری سرپرست راه آهن اعلام کرده که نمی توانند میلاد و مهرداد محمدی را به دلیل اینکه اردو در تاریخ فیفادی نیست در اختیار تیم ملی امید قرار دهند، تصریح کرد: او را نمی شناسم. ارادت ویژه خدمت علیرضا رحیمی دارم او به ما قول همه گونه همکاری را داده است. رحیمی را فردی کاربلد و کار کشته می دانیم. حتما کمک رحیمی به تیم ملی کشورش در راس هه امور قرار دارد و از این فرصت استفاده می کنم از همه مدیران و مربیان که به ما کمک کردند و همه جوره با تیم ملی امید همکاری داشتند تشکر کنم.

کاشانی در مورد پولی کمیته المپیک به تیم ملی امید داده اما این پول در فدراسیون فوتبال بلوکه شده است، خاطرنشان کرد: هنوز این پول داده نشده است. مکاتباتی با بانک مرکزی انجام شده تا دلار تهیه شود. با توجه به نوسانات بازار ارز قرار است پول ما تبدیل به دلار شود و سپس این پول در اختیار تیم ملی امید قرار بگیرد.

وی در مورد اینکه گفته می شود گذرنامه فرشید اسماعیلی گم شده است، تصریح کرد: این مسئله را نشنیدم و تا به این لحظه کسی چیزی به من اعلام نکرده است.

انتهای پیام/خ

http://fna.ir/GBKJM5
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied