شمانیوز
شما نیوز

استقلال| مهرداد محمدی

ستاره استقلال قلعه نویی را در تیم ملی ناامید کرد | این ستاره طلایی نشد

ورود مهرداد محمدی به ترکیب تیم ملی ایران در شرایطی اتفاق افتاد که این وینگر استقلالی فشار شدیدی را در طول زمان کوتاه حضورش در میدان تجربه کرد.

ستاره استقلال قلعه نویی را در تیم ملی ناامید کرد | این ستاره طلایی نشد

به گزارش شمانیوز؛  مهرداد محمدی ستاره استقلال است او در تیم استقلال خوب درخشیده است ورود وینگر استقلال به ترکیب تیم ملی ایران در شرایطی اتفاق افتاد که این وینگر استقلالی فشار شدیدی را در طول زمان کوتاه حضورش در میدان تجربه کرد.

به گزارش ورزش سه، دیدار ایران و ازبکستان از معدود موقعیت‌هایی بود که دو برادر با لباس تیم ملی به میدان بروند و این قرعه به نام برادران محمدی افتاده بود تا برای بار دوم در طول یک مسابقه به عنوان بازیکن تیم ملی به میدان بروند.

آنها قبلا در بازی ایران و کامبوج در دوره مارک ویلموتس و در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه آزادی به میدان رفته و این‌بار در دیدار دشوار مقابل ازبکستان با ورود مهرداد محمدی در زمین این دو در گوشه چپ و راست تیم ملی آرایش پیدا کردند اما شرایط برای این دو سخت‌تر از آن چیزی که فکر می‌کردیم پیش رفت و در شرایطی که انتظار داشتیم مهرداد محمدی به عنوان وینگر روی دروازه حریف فشار بگذارد، او روی این کار موفق نبود و اتفاقا لو رفتن توپ در سمت راست و انتقال سریعش به چپ باعث شد که ایران گل دوم را از حریف دریافت کند.

مهرداد که در سپاهان زیر نظر امیر قلعه‌نویی کار کرده و این شانس را دارد که رهبر فعلی تیم ملی با شکل بازی‌اش کاملا آشنا است، باید از تک فرصت‌هایی که نصیبش می‌شود، استفاده بهتری ببرد؛ همان کاری که در دیدار مقابل اردو انجام داد و با حضور کوتاهش در زمین ورق بازی را برگرداند. البته در مقابل یک تیم قوی‌تر مثل ازبکستان واقعا فضا و فرصتی برای این مسئله پیدا نشد و مهرداد در چنگال مدافعان قوی هیکل ازبکستان کاری از پیش نبرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی