شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد و احراز هویت !!

خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد و احراز هویت !!

خرید ووچر پرفکت مانی یکی از خدماتی است که این روزها توسط بسیاری از صرافی های آنلاین ایرانی ارائه می‌شود. همه افرادی که قبلا با صرافی های آنلاین کار کرده اند می‌دانند که ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ها، از مقدمات بهره‌مندی از خدمات آن هاست! اما خب احراز هویت مراحل خاص و نسبتا دشوار دارد و انجام آن کمی زمانبر است. همین موضوع باعث می‌شود تا بعضی از کاربران به دنبال خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت باشند.

از طرفی اکثر صرافی های آنلاین در قبال انجام تراکنش هایی مثل خرید ووچر، مبلغی به عنوان کارمزد از کاربران دریافت می‌کنند. در نتیجه افرادی که قصد خرید این ارز دیجیتال را دارند مجبور به پرداخت هزینه بیشتر می‌شوند! در حالی که پرفکت مانی را بدون کارمزد و با قیمت اصلی آن نیز می‌توان خریداری کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم و ببینیم کدام صرافی ها خدمات خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد و احراز هویت را ، در اختیار شما می‌گذارند.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی نوعی ارز الکترونیکی متعلق به سیستم بین المللی انتقال پول اینترنتی به نام پرفکت مانی و چیزی شبیه به کوپن و کارت های بانکی است که امکان جابجایی آسان پول، انجام تراکنش های مالی، خرید و دریافت خدمات از سایت ها و حساب های خارجی را فراهم می‌کند. ووچر با این که کارت فیزیکی نیست ولی تقریبا تمام ویژگی های آن را دارد. مثلا این که شامل یک کد فعالسازی 10 رقمی و یک کد 16 رقمی می‌باشد.

مزایای بیشمار این ارز نسبت به سایر ارزهای دیجیتال سبب شده اند تا ووچر و به طور کلی سیستم پرفکت مانی در میان کاربران دنیای کریپتوکارنسی، تریدرها و حتی افراد عادی، علی الخصوص در بین ایرانی ها، محبوب باشد و درصد کثیری از افراد برای انجام تراکنش های مالی برون مرزی این سیستم را برگزینند.

کاربردهای ووچر پرفکت مانی

  1. خرید از فروشگاه های اینترنتی و سایت های خارجی
  2. دریافت خدمات از سایت های خارجی
  3. انتقال ارز و انجام تراکنش های مالی بدون محدودیت مرزی
  4. انتقال پول و پرداخت هزینه ها در سفرهای برون مرزی

این موارد از اصلی‌ترین کاربردهای ووچر پرفکت مانی به حساب می‌آیند.

منظور از خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد چیست؟

خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد

احتمالا قبلا راجع به خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد اخبار و مطالبی شنیده اید و این سوال برایتان مطرح شده که منظور از آن چیست؟!

همانطور که می‌دانید خرید و فروش همه ارزهای دیجیتال از طریق صرافی های آنلاین و یا کیف پول های دیجیتال، مستلزم پرداخت کارمزد است. هر کدام از ارزها نیز بسته به قیمتشان، کارمزد خرید و فروش متفاوتی دارند. ووچر پرفکت مانی در حالت کلی کارمزد بالایی ندارد ولیکن در خریدهای مبلغ بالا قطعا رقم کارمزد آن نیز چشمگیر خواهد بود! اما در حال حاضر بعضی از صرافی های آنلاین در ایران، در قبال خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی و یا تبدیل آن به ریال هیچ کارمزدی از کاربر دریافت نمی‌کنند و کاربر فقط با پرداخت هزینه اصلی می‌تواند این ارز را خریداری نمایید.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

همانطور که در مقدمه بحث گفتیم و همانطور که خودتان مستحضرید، ثبت نام و احراز هویت جزو اصلی‌ترین اقداماتی است که شما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله ووچر و انجام تراکنش های دیگر در صرافی های آنلاین باید انجام دهید. حال این که احراز هویت نیازمند وارد کردن اطلاعات هویتی، ارسال تصویر مدارک هویتی، ارسال عکس سلفی و مواردی از این قبیل می‌باشد و پروسه نسبتا زمانبر دارد و گاها ممکن است تایید آن 24 ساعت طول بکشد. پس برای مواقع ضروری مطمئنا مشکل ساز خواهد شد!

در این مواقع می‌توانید از سایت ها و صرافی هایی ووچر بخرید که نیازی به ثبت نام و احراز هویت ندارند. این روزها صرافی های متعددی امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت را فراهم کرده اند تا در مواقعی که فرصت ثبت نام و احراز هویت ندارید بتوانید خیلی راحت این ارز را تهیه کنید. فقط توجه داشته باشید که همه این صرافی ها مطمئن نیستند. پس قبل از انتخاب و دریافت خدمات از صرافی آنلاین، حتما آن را اعتبار سنجی کنید.

سیف اکسچنج 24؛ صرافی آنلاین معتبر برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد و احراز هویت

بالاتر گفتیم که خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد و احراز هویت فقط از طریق بعضی از صرافی ها امکان پذیر است. از همین رو احتمالا الان به دنبال یک صرافی معتبر برای دریافت این خدمات هستید! ما قصد داریم صرافی سیف اکسچنج 24 را به شما معرفی کنیم.

سیف اکسچنج 24 یکی از قابل اعتمادترین صرافی های آنلاین است که امکان انجام تراکنش های مختلف برای بیش از 90 ارز دیجیتال از جمله ووچر پرفکت مانی را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با ثبت نام در این سایت و احراز هویت در کمتر از نیم ساعت، بدون هیچگونه محدودیت و بدون پرداخت کارمزد، ووچر بخرید و در کیف پول امن این صرافی نگهداری نمایید.

ضمنا در صورت نیاز به خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت نیز می‌توانید تا سقف 100 هزار تومان (بدون کارمزد) از این صرافی کد ووچر خریداری کنید.

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی آنلاین سیف اکسچنج 24

مزایا خرید ووچر پرفکت مانی

دلیل این که ما صرافی آنلاین سیف اکسچنج 24 را به عنوان بهترین صرافی برای خرید ووچر معرفی کردیم، مزایای بیشماری است که با انتخاب و انجام تراکنش های مربوط به پرفکت مانی در این صرافی، عاید شما خواهند شد. مهمترین این مزایا عبارتند از؛

✅ امکان خرید بدون کارمزد ووچر پرفکت مانی

✅ امکان نقد کردن پرفکت مانی در کمتر از 30 دقیقه

✅ امکان خرید بدون سقف ووچر و صدور آنی آن

✅ امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به بیش از 100 ارز دیجیتال

✅ امکان خرید ووچر بدون احراز هویت تا سقف 100 هزار تومان

✅ پشتیبانی دائمی

✅ امنیت بالا

مراحل خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت در سیف اکسچنج 24

برای این که بتوانید بدون احراز هویت از سیف اکسچنج 24 ووچر بخرید، باید ابتدا در سایت این صرافی ثبت نام کرده و سپس مراحل زیر را طی کنید؛

  1. ورود به حساب کاربری
  2. انتخاب گزینه ثبت سفارش از لیست سمت راست صفحه
  3. وارد کردن مقدار ووچر مورد نیاز در فیلد مربوطه
  4. وارد کردن مبلغ به تومان
  5. کلیک بر روی گزینه خرید
  6. پرداخت مبلغ به وسیله کارت بانکی دارای رمز دوم

پس از طی این مراحل کد ووچر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 


این مطلب خبر آگهی بوده و شمانیوز در محتوای آن هیچ نظری ندارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied