شمانیوز
شما نیوز

رتبه بندی معلمان | فرهنگیان بازنشسته

خبری مهم درباره رتبه بندی معلمان رسید | اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته؟

رتبه بندی معلمان بازنشسته یکی از دغدغه های فرهنگیان بود اما این رتبه بندی معلمان تا کنون محقق نشده بود .

خبری مهم درباره رتبه بندی معلمان رسید | اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته؟

به گزارش شمانیوز؛ رتبه بندی معلمان بازنشسته یکی از دغدغه های فرهنگیان بود اما این رتبه بندی معلمان تا کنون محقق نشده بود .معاون وزارت آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.

علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره مشکل اعمال رتبه‌ جدید در حقوق معلمان بازنشسته اظهار کرد: وزارت آموزش و پرروش باید کسورات ارتقای رتبه معلمان بازنشسته را محاسبه و به حساب صندوق بازنشسستگی کشوری واریز کند تا در حقوق فرهنگیان بازنشسته اعمال شود.

وی افزود: فعلاً در مرحله نخست هستیم و مجوز  افزایش رتبه برای فرهنگیان بازنشسته صادر شده است و باید سایر اقدامات آن انجام شود.

فرهادی در پاسخ به این پرسش که کسورات چه زمانی به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود، عنوان کرد: ابتدا باید آن را محاسبه و سپس اعتبارات را تأمین کنیم، به زودی کسورات فرهنگیان بازنشسته سال‌های 1400 تا 1402 تأمین و به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: فرهنگیان بازنشسته فعلاً حکم بازنشستگی خود را بر اساس رتبه قبل از اعتراض دریافت کرده‌اند و به محض تکمیل فرآیند، رتبه جدید در حقوق آنها اعمال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied