شمانیوز
شما نیوز

دهک‌بندی‌های یارانه

بازبینی دهک‌بندی یارانه‌ها هر 6 ماه | کدام خانوارها در خطر حذف دهک خود هستند

خبر جدیدی که وزیر تعاون اعلام کرده است درباره دهک‌بندی یارانه‌ها و بازبینی این دهکها است.

بازبینی دهک‌بندی یارانه‌ها هر 6 ماه | کدام خانوارها در خطر حذف دهک خود هستند

به گزارش شمانیوز : یارانه معیشتی خانوار ۹ دهک بخشی نقدی پرداخت می‌شود و بخشی هم برای ۷ دهک نخست به شکل کالابرگ الکترونیکی قابل استفاده است. صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تغییرات در دهک‌بندی‌های یارانه در حیاط دولت عنوان کرد: دهک‌بندی‌های یارانه قابل‌اصلاح هستند، سامانه «پایگاه رفاه ایرانیان» شاخص‌هایی برای دهک‌بندی‌های یارانه تعریف کرده است و امکان دارد کسی از دهک ۴ به دهک ۵ ارتقا یابد و برعکس. این سامانه همواره قابل بروز رسانی است.

وی با بیان اینکه این دهک‌بندی‌ها در طول سنوات یعنی هر ۶ ماه یک بار بازآفرینی و بازسازی می‌شود و دهک‌بندی‌ها اصلاح می‌شود و به متقاضیان و مراجع رسمی اعلام می‌شود، گفت: چنانچه کسی به دهک‌بندی اعتراض دارد، می‌تواند از طریق سامانه‌های متعدد هم در وزارت تعاون هم ادارات استانی تعریف کردیم هم به صورت غیرحضوری اعتراض خود را اعلام کند کارشناسان بررسی کرده و نتایج بررسی به افراد اعلام می‌شود.

حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند

وزیر کار در ادامه درباره وضعیت حداقل دستمزد هم گفت: حداقل دستمزد کارگران در شورای عالی کار به تصویب رسیده و تغییر جدیدی نمی‌کند و تصمیمات لازم برای سال آینده انجام می‌شود.

مرتضوی تاکید کرد: در تعیین حقوق کارگران اصل سه‌جانبه‌گرایی تحت هیچ شرایطی حذف نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی