شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

مجتمع رفاهی بین راهی مهتاب قم کجاست؟

بعضی از افراد با تهیه بلیط قطار قم سفری آسان و بی‌دردسر را برای خود رقم می‌زنند و بعضی از افراد نیز به هر دلیلی ترجیح می‌دهند تا با استفاده از خودرو شخصی سفر کنند. گاهی اوقات سفرهای جاده‌ای می‌توانند بسیار خسته‌کننده باشند. در این هنگام بهترین کاری که می‌شود انجام داد توقف و استراحت در یکی از مجتمع‌های رفاهی بین راهی است. مجتمع رفاهی مهتاب قم، یکی از معروف‌ترین مجتمع‌های رفاهی کشور است که روزانه مسافران زیادی از خدمات و امکانات آن استفاده می‌کنند.

https://file.tesmino.ir/images/2024/04/images_1712493450_6612938abd3c5.jpg

درباره مجتمع رفاهی مهتاب قم

تاریخ ساخت مجموعه رفاهی مهتاب به سال ۱۳۸۱ باز می‌گردد. این مجموعه توسط یک ایرانی مقیم آمریکا به نام منوچهر پرویزیان بنا نهاده شد. نکته جالبی که درباره مجتمع مهتاب وجود دارد، این است که این مجموعه در واقع یکی از اولین مجتمع‌های بین راهی محسوب می‌شود و بعد از ساخت و افتتاح آن بود که مجتمع‌های دیگری نیز توسط افراد مختلف به‌تقلید از این مجموعه ساخته شدند. البته منوچهر پرویزیان نیز ساخت مجتمع‌های بین راهی را متوقف نکرد و تعداد قابل توجهی از مجموعه‌هایی که امروزه مشغول به‌کار هستند توسط این فرد ساخته شده‌اند.

امروزه مجتمع رفاهی مهتاب قم یکی از مهم‌ترین مجتمع‌های رفاهی محسوب شده و بسیاری از رانندگان در این محل به استراحت می‌پردازند. وجود چنین محموعه‌هایی علاوه بر کاهش سختی سفر، سبب می‌شود تا حوادث رانندگی بر اثر خستگی نیز کاهش پیدا کنند. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم تا اگر مسیرتان از جاده قم می‌گذرد، حتما زمانی را در این مجموعه به استراحت بپردازید و سپس مسیر را ادامه دهید.

موقعیت مکانی مجتمع رفاهی مهتاب قم

این مجتمع در ۲۰ کیلومتری شهر قم و در کنار اتوبان تهران – قم واقع شده است. اگر از سمت قم به تهران می‌روید، برای دسترسی به مجموعه از کنارگذر استفاده کنید و اگر از سمت تهران به قم می‌روید، برای دسترسی به کنارگذر رفته و سپس از طریق زیرگذری که تعبیه شده‌ است به آن طرف جاده بروید.

برای پیدا کردن مجتمع رفاهی مهتاب نیازی به استفاده از نرم افزارهای مسیریاب نیست؛ چرا که در نزدیکی این مجتمع و در هر دو طرف اتوبان، تابلوهای راهنما نصب شده‌اند و می‌توانید با استفاده از آن‌ها به‌راحتی به مجتمع دسترسی داشته باشید. همچنین اگر از طرف قم به سمت تهران در حال حرکت باشید، ساختمان مجتمع مهتاب از چند صد متر دورتر نیز مشخص است.

https://file.tesmino.ir/images/2024/04/images_1712493450_6612938ac83b8.jpg

امکانات مجتمع رفاهی مهتاب قم

مجتمع مهتاب را می‌توان یکی از مجهزترین مجتمع‌های رفاهی بین جاده‌ای دانست. تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز برای تسهیل کردن سفر در این مجموعه ارائه می‌شوند و هیچ نیازی به نگرانی در رابطه با کمبود امکانات وجود ندارد. در اطراف مجموعه فضایی بزرگ و امن برای پارک کردن ماشین در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، یک پمپ بنزین نیز در این مکان قرار دارد که می‌توانید به آن مراجعه کرده و باک ماشین خود را پر کنید. همچنین یک تعمیرگاه مجهز نیز در همین محوطه مشغول به‌کار است که در صورت بروز هرگونه مشکل فنی می‌توانید از آن کمک بگیرید و امنیت سفرتان را حفظ کنید.

داخل ساختمان مجموعه چندین رستوران و کافه مشغول به‌کار هستند. وجود رستوران‌های متنوع سبب می‌شود تا برای صرف وعده غذایی حق انتخاب‌های زیادی از جمله غذاهای سنتی ایرانی یا غذاهای فست‌فود داشته باشید. علاوه بر رستوران‌ و کافه، یک فروشگاه مجهز نیز در این مجموعه قرار دارد که تقریبا هر چیزی که بخواهید را می‌توانید در آن پیدا کنید؛ از انواع نوشیدنی‌ها گرفته، تا مدل‌های مختلف بستنی. تمامی اعضای مجتمع مهتاب در تلاش هستند تا به‌نحوی خدمات خود را ارائه دهند که مراجعان بیشترین رضایت ممکن را از آن‌ها داشته باشند.

https://file.tesmino.ir/images/2024/04/images_1712493450_6612938ad0c42.jpg

آیا وجود مجتمع‌های رفاهی سفر از طریق جاده را به بهترین روش سفر تبدیل می‌کند؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که مجتمع‌های رفاهی بین جاده‌ای مانند مجتمع مهتاب، تا چه حد می‌توانند سختی سفر را کاهش داده و با وجود خدماتی که ارائه می‌دهند آیا می‌توان گفت راحت‌ترین روش سفر، سفر جاده‌ای است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با وجود بهبود جاده‌ها، خودروها و همچنین مجتمع‌های رفاهی، سفرهای جاده‌ای بسیار آسان‌تر از گذشته انجام می‌شوند اما هنوز هم نمی‌توان به آن‌ها لقب راحت‌ترین روش سفر را داد.

سفرهای جاده‌ای خستگی فراوانی را به‌بار می‌آورند و علاوه بر این، خطرات فراوانی نیز دارند. سالانه تصادفات زیادی در جاده‌های ایران صورت می‌گیرند که متأسفانه بسیاری از آن‌ها منجر به فوت سرنشینان می‌شوند. اگر قصد سفر به قم را دارید و می‌خواهید به امن‌ترین روش ممکن و همچنین در سریع‌ترین زمان به این شهر برسید، پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به خرید بلیط قطار قم اقدام نمایید.

برای خرید بلیط قم و یا برای خرید بلیط قطار هر یک از شهرهای ایران می‌توانید به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی یکی از معتبرترین پلتفرم‌های گردشگری است که می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ‌گونه مشکلی بلیط قطار خود را از طریق آن خریداری نمایید.

سایر خدمات فلای تودی

امروزه گستره خدمات فلای تودی به بلیط قطار قم محدود نشده و این امکان وجود دارد که تمامی خدمات مرتبط با گردشگری را از طریق وبسایت این مجموعه تهیه نمایید. علاوه بر بلیط تمامی خطوط ریلی کشور، بلیط بسیاری از ایرلاین‌های داخلی و خارجی نیز از طریق این وبسایت قابل خریداری هستند. همچنین تفاوتی ندارد که قصد رفتن به سفری داخلی یا سفری خارجی را داشته باشید؛ در هر صورت، می‌توانید هتل مورد نظرتان را از طریق فلای تودی رزرو نمایید تا با مسائلی مانند پر شدن ظرفیت هتل‌ها به‌خصوص در ایام شلوغ سال مواجه نشوید.

نکته جالبی که در رابطه با وبسایت فلای تودی وجود دارد، این است که با هر خریدی که از این وبسایت انجام می‌دهید، میزان مشخصی امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت و می‌توانید با تبدیل کردن این امتیازات به تخفیف، سفرهای بعدی خود را با هزینه کم‌تری انجام دهید. البته فلای تودی به‌صورت دوره‌ای نیز تخفیف‌های متنوعی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد و احتمال این که بتوانید خدمات و امکانات ارائه شده توسط این مجموعه را با هزینه‌ای بسیار پایین دریافت نمایید، بالا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی