شمانیوز
شما نیوز

بابک حمیدیان

کی فکرشو می کرد بابک حمیدیان خالکوبی داشته باشد | خالکوبی عجیب بابم حمیدیان همه زا شوکه کرد

عکسی جنجال برانگیز از خالکوبی بابک حمیدیان به تازگی منتشر شده است که در دامه مشاهده می‌کنید.

کی فکرشو می کرد بابک حمیدیان خالکوبی داشته باشد | خالکوبی عجیب  بابم حمیدیان  همه زا شوکه کرد

به گزارش شمانیوز؛ بابک حمیدیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد 19 شهریور 1359 در تهران است. بابک حمیدیان مصاحبه زیادی در مورد زندگی شخصی و خانوادگیش انجام نداده و اطلاعات چندانی درمورد خانواده بابک حمیدیان،شغل پدر و مادربابک حمیدیان، خواهر و برادر او و... در دسترس نیست. بابک حمیدیان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است و کار خود را از تئاتر آغاز کرد.

بابک حمیدیان

ازدواج و همسر بابک حمیدیان

ازدواج مینا ساداتی و بابک حمیدیان در اواسط سال 1394 بوده است، این زوج خبر ازدواجشان را به‌صورت رسمی و در یک گفتگوی تلفنی با احسان علیخانی رسانه ای نمودند.

بابک حمیدیان

ورود بابک حمیدیان به سینما

اولین حضور بابک حمیدیان در عرصه سینما در فیلم قدمگاه به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و فیلم مزرعه پدری ساخته رسول ملاقلی پور در سال 1382 مربوط می شود.فیلمی که در جشنواره فیلم فجر موفقیت های خوبی را تجربه کرد و راه را برای حضور فعال تر بابک حمیدیان در عرصه سینما محیا کرد. این بازیگر در سالهای بعد حضور پر رنگی را در عرصه سینما تجربه کرد و موفق شد در نقشهای مکمل آثار مهمی از جمله طبل بزرگ زیر پای چپ و بی پولی حضور پیدا کند.

بابک حمیدیان

اوج هنر بابک حمیدیان به بازی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند، مربوط می شود، او با بازی خوبش در این فیلم توانست تحسین منتقدان را برانگیزد و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن انجمن منتقدان سینمای ایران در سال 1392 شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی