شمانیوز
شما نیوز

ستاره سادات قطبی

ببینید | ستاره سادات قطبی استوری از خانه مادر شوهرش گذاشت | ستاره سادات قطبی با این استوری دعوا عروس مادر شوهری را شروع کرد؟

ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا استوری بامزه و خنده داری از یک روز عادی در خانه مادر شوهر را به صورت طنز منتشر نمود.

ببینید | ستاره سادات قطبی استوری از خانه مادر شوهرش گذاشت  |  ستاره سادات قطبی  با این استوری دعوا عروس مادر شوهری را شروع کرد؟

به گزارش شمانیوز؛ استوری فان  ستاره سادات قطبی همسر شهرام شکیبا  از اتفاقات روزانه در منزل مادر شوهرش ، ستاره سادات قطبی  ستاره قطبی رابطه خوبی با خانواده همسرش دارد و در برخی از موارد استوری هایی از خانه مادرشوهرش منتشر می کند. ستاره سادات قطبی  همسر شهرام شکیبا در جدیدترین پست خود عکسی طنز و جالب از خانواده مادرشوهرش را به اشتراک گذاشت.

ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی مجری و حافظ قرآن متولد ۳ اسفندماه سال ۱۳۶۵ در نجف آباد اصفهان است.فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، بعد از حفظ قرآن به اجرا روی آورد و یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد.

او از ۱۰ تا ۱۸ سالگی والیبال را حرفه ای ادامه داد سپس به ورزش کیک بوکس و رشته های فول کنتاکت علاقمند شد اما بخاطر مسائل شخصی نتوانست زیاد ادامه دهد.

ستاره سادات قطبی که چند سالیست با شهرام شکیبا ازدواج کرده و این زوج دارای دو فرزند پسر به نام های صدرا و حسین هستند اما خانم مجری از ازدواج قبلی خود پسری به نام امیرعلی و آقای مجری از زندگی قبلیش پسری به نام علی دارد.

روایت تلخ ستاره سادات قطبی از فریب بزرگ همسر اولش

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied