شمانیوز
شما نیوز

مجید یاسر

همسر سانتال مانتال مجید یاسر بازیگر نون‌خ در واقعیت | مجید یاسر در واقعیت زمین تا زیر زمین فرق داره

مجید یاسر سال هاست با خانم مهشید حبیبی (بازیگر) ازدواج کرده است که ثمره این زندگی یک دختر بنام آریسا است که در آمریکا ساکن است و در آنجا درس می‌خواند.

همسر سانتال مانتال مجید یاسر بازیگر نون‌خ در واقعیت | مجید یاسر در واقعیت زمین تا زیر زمین فرق داره

به گزارش شمانیوز؛ مجید یاسر بازیگر ایرانی است که در سرال نون خ 4 و 5 بازی کرده است. مجید یاسر تجربه مجری گری را  دارد و بازیگر کم حاشیه می باشد. مجید یاسر فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی می باشد. مجید یاسر با سریال سه در چهار به شهرت رسید. مجید یاسر سالها است ازدواج کرده است و یک دختر دارد. او همراه همسرش به امریکا رفته است و زندگی می کند.

مجید یاسر

مجید یاسر (زادهٔ ۲۲ تیر ۱۳۵۵ در تهران) بازیگر و مجری ایرانی است. که با بازی در نقش بهنام در سریال نون خ به اوج شهرت خود رسید .مجید یاسر سال هاست با خانم مهشید حبیبی (بازیگر) ازدواج کرده است که ثمره این زندگی یک دختر بنام آریسا است که در آمریکا ساکن است و در آنجا درس می‌خواند. 

مجید یاسر
مهشید حبیبی  با همسرش در پشت صحنه برنامه شبکه سه و نیم آشنا شد . در آن مقطع ایشان به عنوان یکی از عوامل پشت صحنه فعالیت می کردند و این همکاری بعدها به آشنایی و علاقه انجامید و به گفته مجید یاسر: وقتی ایشان را دیدم حس کردم به لحاظ رفتاری به آنچه که در ذهن دارم بسیار نزدیک هستند و همان فردی هستند که همواره برای زندگی مشترک به دنبالش بودم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied