شمانیوز
شما نیوز

امیر علی نبویان

ببینید | امیر علی نبویان قبل مشهور شدنش چی بود الان چی شد | تغییر قیافه فاحش امیر علی نبویان فضای مجازی را ترکوند

به تازگی فیلمی از امیر علی نبویان در فضای مجای منتشرشده است که این فیلم برای قبل مشهوریت امیر علی نبویان است.

ببینید  | امیر علی نبویان  قبل مشهور شدنش چی بود الان چی شد |  تغییر قیافه فاحش امیر علی نبویان فضای مجازی را ترکوند

به گزارش شمانیوزامیرعلی نبویان نویسنده، مجری و بازیگر است که در فضای مجازی فعالیت زیادی ندارد. به تازگی فیلمی از  امیرعلی نبویان منتشر شده است که برای دورانی است که  امیرعلی نبویان به اوج شهرت خود نرسیده بوده است. امیر علی نبویان سالهاست که ازدواج کرده و متاهل می باشد. نام همسر امیرعلی نبویان بهار نوروزپور است که سابقه بازی در سینما و تلویزیون را ندارد.امیر علی نبویان در شرکت تبلیغاتی همسرش کار می کرد که این همکاری منجر به آشنایی و ازدواج شد.

 

سید امیرعلی نبویان نویسنده، مجری و بازیگر متولد 2 فروردین 1359 در تهران است اما به دلیل اصالت آملی شناسنامه او را از آمل گرفته اند. پدرش نصرالله نبویان و مادرش مرسده نورزاد بوده و تنها 1 برادر کوچک بنام البرز دارد، او خواهرزاده مسعود فروتن کارگردان و مجری کاربلد تلویزیون است.

ازدواج امیرعلی نبویان

امیر علی نبویان سالهاست که ازدواج کرده و متاهل می باشد. نام همسر ایشان بهار نوروزپور است که سابقه بازی در سینما و تلویزیون را ندارد.این زوج در 8 مهر ماه 1395 بدون برگزاری مراسم عروسی با یکدیگر ازدواج کرده و زندگی عاشقانه ای دارند. طریقه آشنایی آقای مجری و همسرش به محل کارشان باز می گردد، نبویان در شرکت تبلیغاتی همسرش کار می کرد که این همکاری منجر به آشنایی و ازدواج شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied