شمانیوز
شما نیوز

منوچهر هادی

دوباره منوچهر هادی و یکتا ناصر دعواهاشون ریختن تو مجازی | یکی به منوچهر هادی و یکتا ناصر بگه دادگاه خانواده است

منوچهر هادی و یکتا ناصر از قبل از عید باهم در فضای مجازی چالش هایی زیادی را داشتند تا به امروز این چالش ها نه تنها کم نشده است بلکه زیاد تر هم شده است.

دوباره منوچهر هادی  و یکتا ناصر دعواهاشون ریختن تو مجازی | یکی به منوچهر هادی  و یکتا ناصر بگه دادگاه خانواده است

به گزارش شمانیوز :منوچهر هادی یک استوری جدید گذاشت و در آن عنوان کرد که هنوز یکتا ناصر صوفیا را به او نداده است. منوچهر هادی در استوری به این که یکتا ناصر هنوز دخترش صوفیا را به مدرسه نبرده است اشاره کرد.  منوچهر هادی این روزها به یکی از افراد بسیار پرحاشیه تبدیل شده است. او کارگردان مشهور ایرانی است که با سریال عاشقانه شناخته شد.منوچهر هادی همسر سابق یکتا ناصر بازیگر ایرانی است. در ادامه استوری جدید  منوچهر هادی و دخترش را مشاهده میکنید.

منوچهر هادی

ازدواج منوچهر هادی

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی است و این زوج 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساختم و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد دادم و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

منوچهر هادی و یکتا ناصر یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذرماه سال 95 صاحب فرزند شدند. این زوج هنرمند نام دخترشان را سوفیا گذاشتند و منوچهر هادی پدر شادی برای دخترشان است و ویدئوهایی که با دخترش به اشتراک میگذارد گویای این امر است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    بابا بس کنید