شمانیوز
شما نیوز

صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی بعد از مدت ها سروکله اش پیدا شد | جدیترین عکس صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی بازیگر شناخته شده و دهه هفتادی می باشد که به تازگی در فیلم علفزار ایفای نقشی متفاوت داشته است.

صدف اسپهبدی بعد از مدت ها سروکله اش پیدا شد | جدیترین عکس صدف اسپهبدی

به گزارش شمانیوز؛ صدف اسپهبدی از هنرمندانی هستش که شاید هنوز چندان شناخته شده نباشد اما این بازیگر 28 ساله شب گذشته در اکران فیلم علف زار همراه با پژمان جمشیدی حضور داشت.صدف اسپهدی با فیلم علفزار بسیار خوش درخشید. متولد سال 1372 است. صدف اسپهبدی در دانشگاه هنر و معماری درس خوانده است.  صدف اسپهبدی تجربه مجری گری هم دارد. صدف اسپهبدی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. 

صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی ۱۵ بهمن ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در نقش دختری تک‌تیرانداز در فیلم کوتاه راحانا (۱۳۹۶) آغاز کرد. او در سال ۱۴۰۰ در اولین تجربهٔ سینمایی خود نقش زنی معتاد به‌نام فریبا را در فیلم علفزار با موضوع اجتماعی به کارگردانی کاظم دانشی ایفا کرد.

صدف اسپهبدی

او برای این نقش هر شب ۱۰ کیلومتر پیاده‌روی می‌کرد و در هشت ماه ۲۵ کیلوگرم از وزن خود کاهش داد. نقش‌آفرینی او از سوی چند منتقد تحسین شد.حسین جوانی در وبگاه سینماتیکت نوشت: «لازم نیست که او حرف بزند تا معلوم شود مواد مخدر چه به روزش آورده‌است؛ از راه رفتنش هم پیداست که نه‌تنها سال‌ها اسیر اعتیاد است بلکه هیچ تلاشی هم برای ترک کردن نمی‌کند.»او برای این نقش برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied