شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیرفال تاروت فردا یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 را میتوانید بخوانید.

فال تاروت روزانه | فال تاروت فردا یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یک سرگرمی عمیق است که الهام بخشی برای شناخت خود، بررسی روابط و درک عمیق‌تر مسائل زندگی است.در فال تاروت تعبیر و پیش‌بینی‌ها بر اساس تفسیر شخصی و دانش فردی انجام می‌شود.فال تاروت، یک پنجره به آینده و عمق درونی شماست.در فال تاروت، هر کارت نمایانگر یک نماد یا مفهوم خاص است که با توجه به موقعیت و ترکیب آن با سایر کارت‌ها، تعبیری برای مسائل و اتفاقات آینده ارائه می‌دهد.در ادامه فال تاروت فردا یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت احمق

فروردینی ماهی جان، انتظارات را کنار بگذارید و به غریزه خود اعتماد کنید. به خودتان اجازه دهید آنقدر خودانگیخته باشید تا فراتر از قلمرو منطق کشیده شوید. با این فکر که دانش، قدرت یا کنترلی برای هدایت واقعیت دارید، هیچ مزیتی به دست نمی آید.

متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت نه سکه

اردیبهشت ماهی، فراوانی که از آن لذت می برید به شما این امکان را می دهد که خودتان باشید. سخت کوشی شما را به جایی رسانده است که در آن می توانید فیض، آسایش و آزادی را به دست آورید و دریافت کنید - چه شخصی، چه احساسی یا مالی. تخیل خود را تمرین کنید و یک سبک زندگی (یا رابطه) فراوان، پایدار و لذت بخش برای خود ایجاد کنید. از دوستان و دیگرانی که در دوران سختی به شما وفادار بودند، قدردانی کنید. رویاهایتان را جمع کنید و آماده شوید. شما لایق این شادی هستید.

متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت شش شمشیر

خرداد ماهی عزیز، از ترکیبی از مهارت فنی و شهود برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. اگر برنامه بازی مشخص شده است، قدم بعدی شما می تواند متعهد شدن به دنبال تغییراتی باشد که منجر به بهبود می شود. بر تمایل به حواس پرتی غلبه کنید. شما زمان لازم برای تایید را ندارید. هنگامی که اقدامی را آغاز کردید، دیگران به خاطر تفکر روشن و رفلکس های سریع شما سپاسگزار خواهند بود. این یک موهبت ویژه است که بتوانید در زمان‌هایی که به سرعت در حال تغییر و شرایط غیرقابل پیش‌بینی هستند، حرکت کنید، زمانی که خونسردی و زمان‌بندی مناسب بسیار ضروری است.

متولدین تیر

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیر

تیرماهی جان، وقتی به یک چالش پاسخ می دهید، برای عواقب آن آماده شوید. از توانایی او برای برقراری ارتباط موفقیت آمیز با غیرشخصی و شوخ طبع نگه داشتن مکالمات خود تقلید کنید تا هیچ احساس آسیبی برانگیخته نشود. مهارت های مذاکره خود را تمرین کنید تا در صورت بروز چالش های دیپلماتیک قریب الوقوع در شرایط مناسبی قرار بگیرید. یک شریک جنگی می تواند به شما کمک کند تا یاد بگیرید که نظرات تکان دهنده را کنترل کنید و میل شما به درست بودن را به قیمت اشتباه دیگران از بین ببرد.

متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه جام

مرداد ماهی، مراحل پایانی یک سفر طولانی در شرف تکمیل شدن است. آنقدر متواضع باشید که به چیزها با چشمان جدید نگاه کنید. در یک سطح عمیق، قلب و روح شما در حال تغذیه است. دوباره وسوسه نشوید که فرار کنید - این جایی است که شما به آن تعلق دارید. کل سفر شما طوری طراحی شده بود که شما را با قدردانی جدید به خانه بازگرداند.

 متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت نه شمشیر

شهریور ماهی، به خود اجازه دهید با خوش بینی به آینده نگاه کنید. این می تواند زمانی برای کاهش ضرر و زیان شما باشد. اگر چنین است، تشخیص دهید که چقدر زمان و انرژی را فدای راهی کرده اید که برای شما مناسب نیست. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، به این زمان از زندگی خود به عنوان یک نقطه عطف نگاه خواهید کرد. این ممکن است فرصتی برای بهبودی باشد زیرا بار سنگینی را که شما را سنگین می کند، از دست می دهید.

متولدین مهر

کارت تاروت: کارت مرگ

مهرماهی عزیز، این کارت اینجاست تا به روشی بسیار ملایم به شما یادآوری کند که هر پایان به عنوان آغاز چیزی جدید است. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، پایان ها فقط بخشی از داستان های ما هستند. این کارت می گوید که با تغییراتی که ممکن است از طریق درگیری و درد ایجاد شود مبارزه نکنید، بلکه آنها را برای فرصتی برای شروع چیز جدیدی در آغوش بگیرید. این زمان آن است که خود را برای چرخه بعدی زندگی، تولد دوباره و شروع دوباره آماده کنید. بسیاری از مردم این کارت را به‌عنوان از دست دادن یا تراژدی ناگهانی تجربه می‌کنند، اما همچنین خبر از یک تغییر خوش‌آمد می‌دهد. کارت تاروت مرگ نشان دهنده مرگ کسی نیست، بلکه پیامی قدرتمند است مبنی بر اینکه شرایط گذشته باید از بین برود تا شروع جدیدی رخ دهد. مرگ با پایان ها و شروع های جدید سروکار دارد. بسیاری از مردم این کارت را ناراحت کننده می دانند، اما این بدان معنا نیست که چیزی در مورد دنیای شما برای همیشه به پایان رسیده است یا برای همیشه ادامه خواهد داشت. این باعث تغییر می شود و شما ممکن است برای این تغییر برای پیشرفت در زندگی خود به جای تسویه حساب آماده باشید. این شروع جدید نشان می دهد که شما باید یک بار دیگر ظاهر شوید.

متولدین آبان

کارت تاروت: کارت دو سکه

آبان ماهی عزیز؛ صبورانه منتظر بمانید تا شرایط خود را حل کنند. از خود بپرسید - آیا هنوز همه حقایق وارد شده اند؟ یا سکه هنوز در هوا می چرخد؟ در اینجا نیازی به تصمیم گیری یا اقدامات زودهنگام نیست. فقط زمانی عمل کنید که بتوانید با یک قلب و ذهن یکپارچه این کار را انجام دهید.

متولدین آذر

کارت تاروت: کارت هشت جام

آذر ماهی عزیز، شما آنقدر قوی هستید که از یک تجربه چالش برانگیز خرد به دست آورید. این گرایش بدبینانه را انکار نکنید. ناکامی در شناخت حقیقت تنها باعث سرکوبی می شود که در بخشی دیگر از روان ما شعله ور می شود. در عوض، به دنبال درک و پذیرش تردید و ترسی که ممکن است احساس کنید، باشید و با آنها کنار بیایید. سپس می‌توانید برخی از احساسات قدیمی را در جای مناسب خود قرار دهید.

متولدین دی

کارت تاروت: کارت پنج سکه

دی ماهی عزیز، به دقت در نظر بگیرید که چه عواقبی ممکن است از پیوستن به نیروها حاصل شود. سر خود را کنار هم بگذارید و یک برنامه جسورانه برای اهداف آینده طراحی کنید و تصمیم بگیرید که چگونه روی موفقیت آنها سرمایه گذاری کنید. این پنج سکه کار تیمی و مزایای متقابلی که یک تلاش ترکیبی می تواند به همراه داشته باشد را توصیه می کند.

متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت اعتدال

بهمن ماهی عزیز، کارت امروز نشان دهنده نیاز به تعادل در زندگی شما است - انتخاب انجام کارها با اعتدال و اجرای صبر، اعتدال و مهربانی. – در کنار متعادل کردن افکار، گفتار و کردار خود، باید در مقداری که می‌نوشیم و می‌خوریم، معتدل باشیم. اما این همه چیز نیست: در همه چیز از اعتدال استفاده کنید. با متعادل نگه داشتن چیزها، می توانید با همه چیزهای زندگی از جمله مردم و همچنین ارواح، مواد و فعالیت ها روابط بهتری داشته باشید. -اگر شیطان مظهر افراط، گفتار گناه آلود، آتشین و خشم است، پس دلیل بر این است که فرشته نمادی از صلح است که مربوط به اعتدال است. هر کاری که انجام می دهید می تواند به خوبی متعادل شود اگر فقط بتوانید صبر و اعتدال را بیاموزید.

متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت ملکه جام معکوس

اسفند ماهی ها، زمانی که کارهایی را انجام می دهید که به انرژی معنوی زیادی نیاز دارند، مراقبت از خود مهم است. نیازهای عاطفی تان را سرلوحه کار قرار ندهید. در عوض، به آنها تمایل داشته باشید. همان مراقبتی را که نسبت به دیگران انجام می دهید به خودتان بدهید. اشکالی ندارد که زندگی پرمشغله را به حالت تعلیق در آورید تا بتوانید نیازهای عاطفی خود را بازیابی کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied