شمانیوز
شما نیوز

سیروس سپهری

تصاویر واقعی عمو ادریس نون خ خارج از سریال | کی باورش میشه سیروس سپهری انقدر خوشتیپ و جذاب باشه ؟

در خبر زیر تصاویری از سیروس سپهری بازیگر نقش عمو ادریس در سریال نون خ را مشاهده خواهید کرد.

تصاویر واقعی عمو ادریس نون خ خارج از سریال | کی باورش میشه سیروس سپهری انقدر خوشتیپ و جذاب باشه ؟

به گزارش شمانیوز : سیروس سپهری بازیگر نقش عمو ادریسدر سریال نون خ است. آقای سپهری متولد کرمانشاه ، بازیگر و همچنین کارگردان است. سیروس سپهری در زمینه تئاتر و کارگردانی تئاتر به شدت فعال است. سیروس سپهری سالهاست ازدواج کرده است و یک دختر به اسم کیانا دارد که او نیز قدم در راه پدر گذاشته است. سیروس سپهری از 13 سالگی وارد کار هنری شده است. در ادامه تصاویری از چهره واقعی سیروس سپهری را مشاهده خواهید کرد. 

سیروس سپهری

بیوگرافی سیروس سپهری

سیروس سپهری متولد مهر ۱۳۴۴ در کرمانشاه ، بازیگر و کارگردان است.با تئاتر شروع کرد تا اینکه وقتی ۳۵ ساله بود در عرصه کارگردانی تئاتر درخشید اما شهرت اصلی او با شخصیت ادریس سریال نون خ شروع شد.

فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۵۷ وقتی ۱۳ ساله بود با نمایش «چوب بدستهای ورزیل» نوشته غلامحسین ساعدی آغاز کرد.او حالا در بیش از ۴۰ اثر نمایشی در کرمانشاه تجربه بازیگری دارد.

سیروس سپهری

شهرت با نون خ

سپهری در سال ۱۳۹۸ با سریال نون خ به کارگردانی همشهری خود سعید آقاخانی جلوی دوربین رفت و با نقش ادریس حسابی دیده شد.خودش در مورد نقش اش می گوید: ادریس شخصیتی بود بسیار پایبند به خانواده که دغدغه فرزندانش را دارد و همیشه در تلاش برای معاش است.من خیلی با این شخصیت احساس قرابت می کنم و آن بخش خانواده دوستی و علاقه به فرزندان در من هم وجود دارد.

سیروس سپهری

ازدواج

سیروس سپهری برعکس نقش خود در سریال نون خ که ۱۱ فرزند دارد در واقعیت ثمره زندگی اش یک دختر بنام کیانا است که راه پدر را پیش گرفته و کار تئاتر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied