شمانیوز
شما نیوز

اشکان خطیبی

فیلم | بیماری خطرناک اشکان خطیبی بعد مهاجرت | گریه و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت

اشکان خطیبی می‌گوید که خودش به همه چیز پشت پا زده است و در ایران همه چیز را داشته و مدیر بوده است. اگر اشتباهی رخ داده است، همه با هم اشتباه کرده‌ایم. زندگی در اروپا کار آسانی نیست؛ من به بیماری C-PTSD مبتلا شده‌ام.

فیلم | بیماری خطرناک اشکان خطیبی بعد مهاجرت | گریه و پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت

به گزارش شمانیوز: اشکان خطیبی متولد 19 مهر 1358 است. اشکان خطیبی تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است. اشکان خطیبی به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فشارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست. اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده و به تازگی از کشور مهاجرت کرده است. اشکان خطیبی می‌گوید که خودش به همه چیز پشت پا زده است و در ایران همه چیز را داشته و مدیر بوده است. اگر اشتباهی رخ داده است، همه با هم اشتباه کرده‌ایم. زندگی در اروپا کار آسانی نیست؛ من به بیماری C-PTSD مبتلا شده‌ام.

فیلم | بیماری خطرناک اشکان خطیبی بعد مهاجرت | پشیمانی اشکان خطیبی از مهاجرت 

اشکان خطیبی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در مصاحبه با رادیو فردا از شرایط سخت زندگی در اروپا گفت و عنوان کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم؛ در ایران همه چیز داشتم و مدیر بودم! اگر اشتباه کردیم همگی با هم اشتباه کردیم! زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد! اصلا از کیفیت کارهایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم و حدود ۶ سال است که روی صحنه نرفتم؛ سخت است واقعا سخت است؛ بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد!

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied