شمانیوز
شما نیوز

سامان قدوس

جدیدترین عکس از همسر سئودی سامان قدوس | عاشقانه های سامان قدوس و همسر سوئدی اش ستودنی است

سید سامان قدوس ملی‌پوش تیم فوتبال ایران که در واقع یک بازیکن سوئدی ایرانی است در سال 1993 از پدر و مادری اهوازی در سوئد و در خانواده ای چهار نفره متولد شد از این رو در پاسخ به سوال سامان قدوس اهل کجاست میتوان این چنین گفت که او اهل سوئد است.

جدیدترین عکس از همسر سئودی سامان قدوس | عاشقانه های سامان قدوس و همسر سوئدی اش  ستودنی است

به گزارش شمانیوزسامان قدوس فوتبالیست ایرانی زاده 6 سپتامبر سال 1993 و یا 15 شهریور 1372 در شهر مالمو سوئد است. سامان قدوس در پست مهاجم برای اوسترشوندس در لیگ برتر فوتبال سوئد بازی می کند.سامان قدوس در تاریخ شهریور 1396 توسط سرمربی ایران کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.او از سیم تیم ملی فوتبال سوئد هم به تیم ملی این کشور دعوت شد ولی دعوت را نپذیرفت.

سامان قدوس

سید سامان قدوس ملی‌پوش تیم فوتبال ایران که در واقع یک بازیکن سوئدی ایرانی است در سال 1993 از پدر و مادری اهوازی در سوئد و در خانواده ای چهار نفره متولد شد از این رو در پاسخ به سوال سامان قدوس اهل کجاست میتوان این چنین گفت که او اهل سوئد است. اطلاعات چندانی درمورد میزان تحصیلات سامان قدوس در دسترس نیست.

سیمین و محسن قدوس، پدر و مادر سامان قدوس هر دو ایرانی هستند و سال‌ها پیش مهاجرت کردند. سامان فرزند کوچکتر خانواده است و یک برادر بزرگتر بنام ساسان دارد.

سامان قدوس

خداحافظی سامان قدوس از تیم ملی

 

مرداد ماه سال 1402 بود که اخباری مبنی بر خداحافظی قدوس از تیم ملی فوتبال ایران در فضای مجازی منتشر شد؛ گفته شده بود این لژیونر ایرانی باشگاه برنتفورد تصمیم گرفته روی تیم باشگاهیش تمرکز کرده و دیگر به تیم ملی ملحق نخواهد شد اما خیلی زود این خبر تکذیب شد و شماره 14 تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 قطر به دیگر بازیکنان دعوت شده توسط امیر قلعه نوعی پیوست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied