شمانیوز
شما نیوز

شهره قمر

جنجال بی خانمان شدن شهره قمر | شهره قمر دست از جلو توجه بر نمی‌دارد

استوری جدید و عجیب شهره قمر و توضیحات او درباره اینکه خانه اجاره‌ای خود را پس داده و در حال حاضر خانه‌ای ندارد.

جنجال بی خانمان شدن شهره قمر | شهره قمر دست از جلو توجه بر نمی‌دارد

به گزارش شمانیوز؛ استوری جدید و عجیب شهره قمر و توضیحات او درباره اینکه خانه اجاره‌ای خود را پس داده و در حال حاضر خانه‌ای ندارد.شهره قمر (۱۲ مهر ۱۳۷۲) بازیگر سینما اهل ایران است. او با فیلم انعکاس (۱۳۸۷) وارد سینما شد.شهره قمر  متولد 12 مهر 1372 در کردستان ، بازیگر سینمای ایران است، اصلیت  شهره قمر  از سمت پدری کرد است. در واقع متولد کردستان است، منتها شناسنامه  شهره قمر  صادره از تهران است. خبرگزاری فارس، پست هایی را که باعث تشکیل پروندۀ قضایی برای  شهره قمر  شده، منتشر کرد. شهره قمر اولین بار در سال 1387 وقتی 15 ساله بود با فیلم سینمایی انعکاس به کارگردانی رضا کریمی در کنار چهره هایی چون مهناز افشار و کامبیز دیرباز جلوی دوربین رفت.

شهره قمر

شهره قمر متولد 12 مهر ماه سال 1372 در استان کردستان، بازیگر سینما است. شهره قمر فعالیت هنری اش را در سال 1388 یعنی از سن 15 سالگی شروع کرد و اولین بار در فیلم سینمایی انعکاس بازی کرد و توانست با بازی خوب، نامش را در سینما تثبیت کند. در فیلم انعکاس نوجوانی بود که در قالب زنی اغواگر قرار گرفت و توانست با بازی خوب و باور پذیرش با اولین فیلمش نام خود را در سینما تثبیت کند.

شهره قمر همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته وتنها تکیه اش به بازیگریش بوده است و طرفدارانش او را به دلیل گریم های متفاوتی که دارد، دختر هزار چهره می نامند و خودش هم به این جمله اعتقاد دارد.شهره قمر وجه تمایز خود را با دیگر بازیگران، داشتن گریم های متفاوت و تغییر صدای خاص می داند. او سعی می کند طوری تغییر صدا بدهد که با نقش های مطابقت داشته باشد.شهره قمر هیچ علاقه ای به بازی در سریال و تله فیلم تلویزیونی ندارد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied