شمانیوز
شما نیوز

نرگس محمدی | نرگس محمدی همسر علی اوجی

نرگس محمدی لاغرتر و جوان‌تر از همیشه شد | فرانسه گردی نرگس محمدی غوغا کرد

نرگس محمدی، بازیگر سریال ستایش عکس جدیدی از خود با یک استایل پاییزی منتشر کرد.

نرگس محمدی لاغرتر و جوان‌تر از همیشه شد  |  فرانسه گردی نرگس محمدی غوغا کرد

به گزارش شمانیوز؛  با شنیدن نام نرگس محمدی بی درنگ به یاد سریال ستایش و بازی نرگس محمدی می افتند. نرگس محمدی در سال 1364 در تهران بدنیا آمده است. نرگس محمدی را با اسم ستایش می شناسند. نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرده است و متاهل است. نرگس محمدی در جشنواره ابریشم در چین موفق به دریافت عنوان بهترین بازیگر زن شد. نرگس محمدی بعد از دریافت جایزه اش پشت تریبون رفت و با بغض از کارگردان و همچنین از تهیه کننده فیلم علی اوجی که همسرش نیز می باشد تشکر کرد و با اشک های خود جایزه اش را تقدیم مردم ایران کرد.

نرگس محمدی

او دارای یک خواهر و یک برادر دوقلو به نامهای سارا و محسن می باشد. خانم محمدی در رشته پرستاری فارغ‌التحصیل شده و به دلیل علاقه به بازیگری، در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرد و با استقبال خانواده از هنر، به بازیگری روی آورد.

نرگس محمدی

مادر نرگس محمدی از کارمندان سازمان صدا و سیما بود به همین دلیل با محیط های هنری آشنایی داشته و به بازیگری علاقه مند بود اما به اصرار خانواده در رشته دیگری تحصیل کرد و سپس به صورت جدی وارد عرصه بازیگری شد.

سارا خواهر نرگس محمدی نیز در عرصه بازیگری فعالیت کرده و دارای مدرک دکترای روانشناسی است. او با نقش کوتاهی در سریال معمای شاه فعالیت هنری خود را آغاز کرده و سریال گاندو جدیدترین نقش آفرینی او می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی