شمانیوز
شما نیوز

دروازه بان

دروازه بان قطری به درد بیرانوند دچار شد | جزییات

تیم ملی قطر در دیدار مقابل چین به دلیل مصدومیت دروازه‌بانش از ناحیه صورت، تیم میزبان ۶ تعویض انجام داد.

دروازه بان قطری به درد بیرانوند دچار شد | جزییات

به گزارش شمانیوز :  قطر در حالی به مصاف چین رفت که این تیم در دقیقه ۶۴ دست به انجام چهار تعویض داد و این در حالی بود که تیم مارکز لوپز پیش از این دو تعویض انجام داده بود و بدین صورت آنها ۶ تغییر را در نیمه دوم در ترکیب خود ایجاد کردند.

در دیدار قطر نیز و در شرایطی که مارکس لوپس تصمیم گرفت تا بین دو نیمه به گلر دومش فرصت حضور در زمین را بدهد، صلاح زکریا جانشین سعد الشیب شد ولی در دقیقه ۶۴ و پس از برخورد زکریا با بازیکن حریف و آسیب دیدگی از ناحیه چشم، او نتوانست به بازی ادامه دهد و مشعل برشم جانشین او شد.

بدین ترتیب هر سه گلر قطر در این مسابقه به میدان رفتند و تعویض مشعل برشم با صلاح زکریا طبق نظر پزشک AFC یک تعویض اجباری و به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه سر تلقی شده بود، در نتیجه میزبان ۶ تعویض انجام داد و البته این فرصت نیز در اختیار چین قرار داده شد.

اتفاقی که در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز برای تیم ملی ایران و علیرضا بیرانوند رخ داده بود و پس از آسیب دیدگی او، سیدحسین حسینی وارد زمین مسابقه شد ولی پس از آن نیز ایران پنج تعویض دیگر انجام داد تا برای نخستین بار در تاریخ جام های جهانی، این تعویض خاص به نام بیرانوند ثبت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied