شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی//

لیست قیمت انواع درب داخلی ساختمان و درب ضد سرقت

درب ضد سرقت دارای ساختار بسیار محکم است. طراحی این درب ها به گونه ای است که نمیتوان به راحتی آن را باز کرد و وارد منزل شد.

لیست قیمت انواع درب داخلی ساختمان و درب ضد سرقت

  درب ضد سرقت

در عصر جدید انسان ها علاقه دارند در مکانی زندگی کنند که در آن احساس امنیت داشته باشند و بدون هیچ نگرانی و دلهره ای بتوانند در آن مکان استراحت کنند و یا بدون داشتن استرس و نگرانی درب منزل خود را ببندند و به مسافرت بروند.یکی از راه های رسیدن به این آرامش خاطر نصب درب ضد سرقت برای منزل است.

درب ضد سرقت دارای ساختار بسیار محکم است. طراحی این درب ها به گونه ای است که نمیتوان به راحتی آن را باز کرد و وارد منزل شد.بنابراین میتوانید آن ها را با خیال راحت تهیه و نصب کنید و از امنیتی که این درب ها برای شما ایجاد میکنند لذت ببرید.

 

انواع درب ساختمان

درب به عنوان یک حریم برای جدا کردن دو محل و احترام گذاشتن به حریم خصوصی افراد ساخته شده است.ازدلایل اصلی استفاده از درب ها در ساختمان ایجاد امنیت برای افراد داخل ساختمان،ایجاد یک حریم شخصی برای افراد،جلوگیری از ورود سرما و گرما و یا گاهی حیوانات است.

به طور کلی درب های استفاده شده در یک ساختمان به دو دسته کلی تقسیم میشوند:

دربی که به عنوان درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.

و درب داخلی که در داخل واحد ساختمانی است و برای جدا کردن قسمت های مختلف ساختمان از یگدیگر استفاده میشود.

[[[[[[[[[[[[[[[[[[ (1)

 

درب داخلی ساختمان

یکی از مهمترین اجزای یک ساختمان درب های آن ساختمان است.درب یک ساختمان علاوه بر کارایی و نقش که یک درب برای منزل ایجاد میکند،به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون که بسیار تاثیرگذار است مورد استفاده قرار میگیرد.

درب داخلی ساختمان شامل:درب اتاقی ، درب سرویس بهداشتی و حمام است.درب های داخلی ساختمان برحسب کارایی و محل نصبشان دارای جنس های مختلفی هستند.

انواع درب داخلی ساختمان بر حسب جنس :

درب mdf

درب mdf  یکی از انواع درب داخلی ساختمان است.این درب ها دارای کیفیت مناسب برای استفاده ساختمان های مسکونی و اداری است.

ساختار درب mdf  از کلاف چوب روسی تشکیل شده است که چوب به کار رفته در آن باید خشک شده باشد. میتوان در درب های mdf برای ایجاد مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و ایجاد ظاهر شیک تر از روکش pvc  استفاده کرد.

 درب hdf

Hdf  نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید میشود.درب های hdf  دارای قیمت پایین تری نسبت به سایر درب های داخلی ساختمان است به همین دلیل تولید و تقاضای آن هم بیشتر است.

درب hdf معمولا به عنوان درب اتاق خواب و درب سرویس بهداشتی میتواند مورد استفاده قرار گیرد.این درب به دلیل چگالی و استحکام بالا ورق های اچ دی اف بکار رفته در آن میتواند به عنوان درب ورودی هم مورد استفاده قرار گیرد.اما توصیه ما برای درب ورودی بدون شک، استفاده از درب ضد سرقت است که دارای استحکام خیلی بالاتری نسبت به درب hdf  است.

درب pvc

درب های سرویس بهداشتی و حمام باید دارای جنس بسیار مقوامی باشند تا براحتی دچار پوسیدگی و فرسایش نشوند.درب pvc  از جمله درب های مقاوم است که میتوان به عنوان درب سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.

درب های pvc  مقاومت بسیار بالایی نسبت به رطوبت دارند اما درب هایی که دارای روکش pvc  هستند نمیتوان گفت بطور کامل در مقابل آب و رطوبت مقاوم هستند.بنابراین باید احتیاط لازم را برای این گونه درب ها داشته باشید .

باید به این نکته توجه داشته باشیم آب از سطح درب  pvc نفوذ نمیکند ، اما اگر کلاف درب با روکش pvc  پوشانده نشده باشد رطوبت از کلاف عبور میکند و همان طور که درب hdf  در مقابل رطوبت دچار پوسیدگی میشود همین اتفاق هم برای درب pvc  رخ خواهد داد.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[

درب اتاقی ملامینه

در اینجا ابتدا با مفهوم روکش ملامینه آشنا میشویم: نوعی روکش مصنوعی که شامل cpl  و hpl و لامینت فشرده باشد، را روکش ملامینه میگویند.

درب اتاقی ملامینه جز درب های روکشی است که جنس کلاف و خود درب میتواند از مواد دیگری باشد و در آخر با روکش ملامینه پوشانده شده است.

از ویژگی های درب اتاقی ملامینه میتوان به مقاومت در برای رطوبت و حرارت ،قیمت مناسب و تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد. از درب ملامینه میتوان به عنوان درب اتاق ها و سرویس بهداشتی استفاده کرد.درب اتاقی ملامینه را میتوان به عنوان درب ورودی ساختمان هم استفاده نمود ولی توصیه نمیشود و بهتر است از درب ضد سرقت با کیفیت برای درب ورودی ساختمان استفاده کرد.

 

 

 

درب لابی

درب لابی معمولا از سه لنگه تشکیل شده است. دو لنگه کناری که معمولا ثابت هستند و لنگه میانی که به عنوان درب باز و بسته میشود.شیشه های بکار رفته در درب لابی معمولا شیشه های سه جدار هستند و مقاومت بالایی در برابر ضربه و ورود سرما و گرما دارند.

تولید درب لابی از لحاظ رنگ و طرح هیچ محدودیتی ندارد و درب لابی بسیار متنوعی در بازار موجود است. درب لابی معمولا در ابعاد استاندارد تولید میشود و برای سایزهای دیگر باید مشتری سایز درب مورد نظر را سفارش دهد تا با توجه با آن درب طراحی و تولید شود.

جنس درب لابی میتواند از چوب، فلز یا ترکیبی از این دو باشد، که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است میتوان جنس آن را انتخاب کرد .اگر شما به درب لابی احتیاج دارید که رو به بیرون ساختمان باز شود باید از درب لابی ضد سرقت استفاده کنید که نسبت به درب لابی معمولی امنیت بیشتری دارد.قفل های مخفی به کار رفته در درب ضد سرقت لابی امنیت این درب ها را افزایش میدهد . همچنین در ساخت درب لابی ضد سرقت از مواد و متریال با کیفیت تر و مقاوم تر نسبت به درب لابی معمولی استفاده میکنند.معمولا رگلاژ و تعمیر درب لابی ضد سرقت نسبت به درب ضد سرقت زمان بیشتری میبرد و مشکل تر است.

جهت اطلاع از قیمت درب ها با ما تماس بگیرید    09123478364

0004-1024x576

 

منبع:راسان درب

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied