شمانیوز
شما نیوز

«سبقت»روی آنتن شبکه یک می‌رود/ مسابقه‌ای با حضور «سیاوش عقدایی»

.شبکه یک سیما به منظور رقابت مخاطبان در حوزه اطلاعات عمومی، مسابقه تلویزیونی «سبقت» را طراحی کرده است.

«سبقت»روی آنتن شبکه یک می‌رود/ مسابقه‌ای با حضور «سیاوش عقدایی»

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس: به گفته افشین حسین خانی تهیه کننده این مسابقه جذاب، «سبقت» مسابقه‌ای تعاملی زنده با مردم است که شرکت کنندگان آن از طریق اپلیکیشنی به نام «سبقت» که در طول برنامه برای بینندگان معرفی می‌شود، انتخاب می‌شوند.

حسین خانی تاکید کرد: در هر مسابقه شش بیننده به استودیو می‌آیند و به مدت یک ساعت با هم رقابت می‌کنند. این تهیه کننده با اشاره به این که نصب و مشارکت در این اپلیکیشن کاملا رایگان هست، تصریح کرد: در هر برنامه به غیر از نفر برنده، به 20 نفر از بینندگان که در این مسابقه مشارکت دارند نیز جوایزی اهدا می‌شود.

افشین حسین خانی با بیان این که هدف این مسابقه به چالش کشیدن اطلاعات بینندگان در حوزه های مختلف است، یادآور شد: این برنامه از فردا شب (19 آبان) روی آنتن خواهد رفت. او درخصوص جدول پخش این مسابقه هم توضیح داد و گفت: شبکه یک پخش «سبقت» را همزمان با آغاز هفته وحدت شروع می‌کند و به مناسبت ایام ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) این مسابقه هر شب تا پنج شنبه (23 آبان) روی آنتن می‌رود و به امید خدا از هفته آینده صرفا دو شب در هفته برنامه خواهیم داشت که روزهای پخش آن متعاقبا اعلام می‌شود.

مسابقه «سبقت» به تهیه‌کنندگی افشین حسین خانی کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیما است که با اجرای «سیاوش عقدایی» پس از سریال شبانگاهی بطور زنده روی آنتن می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied