شمانیوز
شما نیوز

همسرکشی به خاطر تجاوزهای مکرر + تصاویر

یک زن انگلیسی که به خاطر تجاوزهای مکرر همسرش با ضربات چکش، او را به قتل رسانده بود پس از یک دهه تحمل حبس، با رای مجدد دادگاه لندن آزاد شد.

همسرکشی به خاطر تجاوزهای مکرر + تصاویر

 

به گزارش شمانیوز، "در طول 31 سال زندگی زناشویی بارها توسط شوهرم مورد تجاوز قرار گرفتم و در نهایت یک شب که از رفتارهای او به تنگ آمده بودم تصمیم گرفتم برای همیشه از دستش خلاص شوم."

اینها حرفهای"سالی چالن" زن 65 ساله انگلیسی است که نزدیک به 10 سال از عمر خود را به جرم قتل همسر در زندان سپری کرد.

 

این زن که به تازگی با رای جدید دادگاه آزاد شده است در مصاحبه‌ای به خبرنگار بی‌بی‌سی گفت: رفتارهای خشونت آمیز شوهرم از وقتی شروع شد که سالها پیش، به همراه او به منزل یکی از دوستان خانوادگیمان در آمریکا رفتیم. یک شب که دسته جمعی به گردش رفتیم دوست خانوادگیمان ناگهان مرا در آغوش کشید و بوسید. "ریچارد" که در آن لحظه در گوشه ای دیگر ایستاده بود با دیدن این صحنه، به به سمت من حمله‌ور شد، به موهایم چنگ زد و مرا به زور به خانه برد. همسر عصبانی ام آن شب وحشیانه مرا مورد آزار جنسی قرار داد؛ لحظه وحشتناکی بود به خاطر فرزندانم که در اتاق روبه رویی بودند نمی توانستم حتی گریه کنم.

 

WhatsApp Image 2019-10-23 at 7.50.49 PM (1)

 

"سالی" ادامه داد: خیلی تحقیر شده بودم روزها و شبها به رفتار "ریچارد" فکر می کردم  تصمیم گرفتم که از او جدا شوم اما به خاطر پسرانم منصرف شدم متاسفانه شوهرم در طول این سالها بدون رضایت و خواسته من، با من ارتباط برقرار و مرا اذیت می کرد.

 

این زن سالخورده در مورد رفتارهای شخصی شوهرش گفت: "ریچارد" اخلاقهای به خصوصی داشت حتی دوستان و حساب بانکی مرا کنترل می کرد. او اجازه نمی داد کسی به من نزدیک شود و ارتباطم را با خویشاوندان قطع کرده بود. من طی این سالها همانند یک خدمتکار در خانه او کار می کردم بدون اینکه ساده ترین نیازهای شخصی ام برآورده شوند.

 

پس از صحبتهای "سالی"، پسر 31 ساله این زن به نام "دیوید" از رازهای ناگفته پدرش پرده برداشت: پدرم معشوقه های زیاد و به خانه های فساد رفت‌و‌آمد داشت اما همیشه به مادرم دروغ می گفت و او را متهم به دیوانگی می کرد. من هم از ترسم یک کلام هم در مورد این موضوع به مادرم نمی گفتم. با اینکه پدرم را بسیار دوست داشتم اما هرگز دلم نمیخواست مادرم به خاطر قتل او در زندان بماند. امروز خوشحالم که بار دیگر مادرم را در کنار خود دارم.

 

 گفتنی است با تغییراتی که در سال 2015 در قانون مجازات قتلهای خانوادگی در انگلیس ایجاد شد  حکم مجازات "سالی چالن" تغییر کرد و او پس از تحمل نزدیک به یک دهه حبس، با حکم جدید دادگاه آزاد شد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied