شمانیوز
شما نیوز

در ایرلند اتفاق افتاد:

تجاوز مرد شیطان صفت به فرزندخوانده 16 ساله + تصاویر

یک مرد ایرلندی که دخترخوانده خود را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود با حکم دادگاه این کشور به 12 سال حبس محکوم شد.

تجاوز مرد شیطان صفت به فرزندخوانده 16 ساله + تصاویر

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از سایت خبری آرتی‌ای ایرلند، "سیارا موناگان" پس از مرگ خانواده اش ، در کودکی توسط خاله و شوهرخاله اش به نام "ریچارد مولونی" به فرزندخواندگی پذیرفته شد. دختر موخرمایی زندگی آرامی را در کنار خانواده جدیدش سپری می کرد  و روز به روز بزرگتر و زیباتر می شد تا اینکه در جولای سال 2016 و زمانی که تنها 16 سال داشت بدترین اتفاق زندگیش رقم خورد؛

8e0d002f-f4a1-4027-8919-3d358add375f

 

تعطیلات پایان هفته خاله مهربان تصمیم گرفت به همراه دوستانش به سفری کوتاه برود برای همین "سیارا" را با پدرخوانده 41 ساله در خانه تنها گذاشت. "ریچارد" که از مدتها پیش به دخترخوانده زیبا نظر داشت وقتی خانه را خلوت دید تصمیم گرفت نیت پلیدش را عملی کند اما دختر نوجوان یکی از دوستانش را به خانه دعوت کرده بود تا حوصله اش سر نرود.

ریچارد که اسیر وسوسه‌های شیطانی شده بود برای رسیدن به نیت شومش، به "سیارا" و دوستش مشروب الکلی داد. دختران نوجوان با تصور اینکه محتویات داخل لیوان یک نوشیدنی ساده است آن را خوردند و به شدت مست شدند. اما دوست "سیارا" حالش بد شد و به اتاق او رفت تا کمی بخوابد و حالش بهتر شود.

مرد شیطان اما صفت فرصت را غنیمت دانست و دخترخوانده بیچاره را به اتاق خوابش برد. "سیارا" با اینکه حال خوشی نداشت اما وقتی متوجه نیت پلید پدرخوانده‌اش شد شروع به فریاد زدن کرد اما "ریچارد" دستش رو جلوی دهان او گذاشت و وحشیانه نقشه کثیفش را عملی کرد.

 

5294399

 

"سیارا" تا مدتها به خاطر این اتفاق افسرده و پریشان بود بطوریکه چندین بار دست به خودکشی زد و روانه بیمارستان شد اما خوشبختانه جان سالم به در برد.

با گذشت سه سال و نیم از این اتفاق وحشتناک، سیارای 19 ساله به تازگی از پدرخوانده اش به پلیس شکایت کرد و پای او را به دادگاه کشاند.

"سیارا" در دادگاه  رو به "ریچارد" گفت: وقتی پشت درهای خانه خودم و از سوی یک خودی به من دست درازی شد ، جهان من وارونه شد. من تو را نه شوهرخاله بلکه پدر خود می دانستم اما  تو چهره ای که تمام این سالها من از یک پدر در ذهن داشتم مخدوش کردی.

دختر جوان افزود: تو نه تنها پدر رویاهایم  را از من گرفتی ، بلکه خانواده‌ام را از من گرفتی. امروز من درمقابل تو نه به عنوان دخترخوانده ات بلکه به عنوان یک قربانی قرار گرفته ام.

قاضی پس از شنیدن حرفهای سیارای جوان و مدارک و شواهد دادگاه پسند، "ریچارد" را گناهکار دانست و او را به جرم تجاوز جنسی به یک دختر نوجوان به 12 سال زندان محکوم کرد.

0004-1024x576

 

پس از اعلام حکم دادگاه، "سیارا" رو به خبرنگاران گفت: من از نتیجه دادگاه بسیار راضی هستم و از حق خودم برای ناشناس ماندن هویتم در رسانه ها چشم پوشی می‌کنم تا همه بدانند چگونه در نوجوانی مورد آزار و بی رحمی های پدرخوانده ام قرار گرفتم و اعتبار و نام "پدر"در ذهنم خدشه دار شد.

مترجم:مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied