شمانیوز
شما نیوز

بازار تهران شبانه آتش گرفت

آتش سوزی شبانه در بازار تهران با حضور آتش نشانان سه ایستگاه مهار و خاموش شد.

بازار تهران شبانه آتش گرفت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرانلاین: ساعت ۲:۲۰ بامداد روز گذشته در پی تماس نگهبانان فروشگاه‌های بازار تهران با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه‌های ۷، ۱۰۷، ۴ و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی را به بازار تهران، بازار حضرتی، بازار ارامنه کوچه یزدان پرست رهسپار کرد.

 

 

بیشتر بخوانید:

نخستین ویدئو از تخریب و آتش زدن اموال عمومی دیشب در تهران توسط صورت پوشیده‌ها + فیلم

 

 

حسین اسماعیلی،  افسر آماده منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران، که در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: با رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد، یک مجتمع تجاری دو طبقه دارای ۷ باب مغازه طعمه شعله‌های آتش شده و دو باب مغازه آن در میان شعله‌های سرکش آتش در حال سوختن بود.

وی افزود: شدت آتش سوزی بسیار بالا بود و شعله‌های سرکش آتش در حال سرایت به انبارها و مغازه‌های همجوار بود.

اسماعیلی تصریح کرد: در این حادثه آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول به دنبال محبوسین احتمالی در مجتمع تجاری پرداختند و گروهی دوم نیز به سرعت با قطع برق چندین مغازه که در معرض خطر آتش سوزی بودند و تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی، به سرعت به وسیله لوله‌های آبرسانی قبل از اینکه شعله‌های آتش به فروشگاه و انبارهای مجاور سرایت کند آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در پی جستجوی نیروهای عملیاتی، سه تن از نگهبانان و سرایداران پاساژ که محبوس و دچار دودگرفتگی شده بودند توسط آتش نشانان به خارج از ساختمان منتقل و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی افزود: نیروهای عملیات با اقدام به موقع خود مانع از سرایت شعله‌ها به مغازه‌های زیر گذر شده و پس از مهار و خاموش کردن کامل آتش سوزی و ایمن سازی کامل و تحویل محل به عوامل نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

 

جهت ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سهیل

    سلام
    ممنون از خبررسانیها