شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 16 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/16

فال روزانه چهارشنبه 16 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/16

فال روزانه چهارشنبه 16 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/16

فال روزانه چهارشنبه 16 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/16

 

 

فال روز تولد (98/11/16)

 

 

 

دوست عزیزی که 16 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی مسئولیت پذیر، هدفمند، اجتماعی، باهوش، خلاق و منظم هستید، اما گاهی هم حسود، لجباز و خودخواه می شوید! امسال شما تصمیم گیری های مهمی در زمینه ی کار و تجارت انجام خواهید داد که می توانند مسیر زندگی شما را به طور کلی تغییر دهند و به بهبود قابل توجه عملکردتان کمک کرده و درآمدتان را افزایش دهند. میزان درامد شما در طی سال بسیار خوب خواهد بود، اما گاهی نیز نوساناتی خواهد داشت که باید با آن کنار بیایید. شما باید در خرج کردن پول هایتان احتیاط بیشتری به خرج داده و به ویژه در انتخاب سرمایه گذاری هایتان بسیار محتاطانه عمل کرده و از هر ریسکی خودداری کنید. روابط عاطفی شما امسال به خوبی پیش خواهند رفت و خاطراتی به یاد ماندنی از امسال برایتان باقی خواهند ماند. یک سفر زیارتی به مقصدی دور دست در طول سال برای شما حتمی خواهد بود. سعی کنید امسال حتی اگر پیش از این هیچ مشکلی در وضعیت سلامت خود نداشته اید هم برای حفظ سلامتی خود و دوری از فشار و استرس هر کاری که می توانید انجام دهید. تیر، مهر و دی مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز هیچ خبری از تنبل و کسالتی که در چند روز گذشته در وجود خود احساس می کرده اید نیست و می توانید روزتان را با شور و نشاط و انرژی تمام شروع کنید. امروز برای انجام کارهایی که به انرژی جسمانی زیادی نیاز دارند روز بسیار خوبی می تواند باشد و اگر مجبور باشید تمام روز را سر کلاس و یا پشت میز کارتان بگذرانید  اصلا احساس خوبی نخواهید داشت. اگر نمی توانید روزتان را همان طوری که خودتان می خواهید برنامه ریزی کنید حداقل زمانی را در پایان کارهای روزمره خود به کمی ورزش یا پیاده روی اختصاص دهید تا حداقل بخشی از این همه انرژی که در وجودتان انبار شده است را تخلیه کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر:چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.

فال روزانه

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید حالتان خیلی خوب است و کاملا سرحال هستید، اما اگر خودتان به حفظ این حالت در وجود خود کمک نکنید خیلی زود و با مواجهه با چیزهای کوچک و بی اهمیت، دیگر هیچ چیزی از آن نشاط آغاز روز باقی نخواهد ماند. سعی کنید از موقعیت ها و افرادی که حالتان را خراب می کنند فاصله گرفته و وقتی چیزی آزارتان می دهد از خود بپرسید که آیا یک سال دیگر هنوز این موضوع برایتان مهم خواهد بود؟! شما می خواهید تمام کارهایی که در لیست برنامه امروزتان هستند را انجام داده و از لیستتان خط بزنید، اما به نظر می رسد که دیگران کارها را به اندازه شما جدی نمی گیرند؛ چرا اینقدر به خودتان و بقیه سخت می گیرید؟!

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت

تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

اگر یک اثر هنری مدت هاست که فکر شما را به خود مشغول کرده اما توانایی خرید آن را ندارید چرا به این فکر نمی کنید که چطور می توانید خودتان آن را درست کنید؟! حتی اگر فکر می کنید که توانایی های هنری شما در سطح چندان بالایی قرار ندارند هم شانس خودتان را امتحان کنید و مطمئن باشید نتیجه ای که به دست می آورید شما را غافلگیر خواهد کرد! تحت تأثیر مسائل و مشکلاتی که در راه رسیدن شما به اهدافتان قرار گرفته اند، امروز به طور ناگهانی انگار دیوی خشمگین در درونتان بیدار شده است، اما به نفعتان است که مهار آن را به دست گرفته و اجازه ندهید بین شما و عزیزانتان ایجاد چالش و درگیری کند.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز از آن روزهایی است که به محض آن که چشم باز می کنید آماده اید تا از خانه بیرون رفته و دنیا را در همان جهتی که خودتان دوست دارید پیش ببرید. انرژی فراوان و نگرش مثبتی که شما امروز در اختیار دارید می توانند به شما کمک کنند تا غیر ممکن ها را برای خود ممکن کنید. از هیچ فرصتی برای داشتن فعالیت های جسمی و ورزشی غافل نشوید. امروز انجام ثبت نام های آنلاین و تلفنی با مشکل همراه خواهند شد، پس بهتر است اگر برایتان امکان دارد چنین کارهایی را حداقل تا فردا به تعویق بیندازید. همچنین مسافرت هایی که امروز انجام شوند چندان راحت نخواهند بود و تأخیر در پرواز و یا به مشکل برخوردن در جاده کوچک ترین مشکلاتی هستند که ممکن است برایتان پیش بیایند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شما خیلی زود از دست دوستان و نزدیکانی که بر خلاف شما کسل و بی انرژی هستند و انگیزه ای برای دنبال کردن اهداف و جاه طلبی های خود احساس نمی کنند عصبانی خواهید شد. شما خودتان می خواهید با حداکثر قدرت و سرعت به مقصد برسید و تحمل دیدن افرادی که اینقدر بی انگیزه هستند را ندارید، اما لزومی هم ندارد که با آنها بدرفتاری کنید. اگر آنها نمی خواهند به توصیه های شما توجه کنند بگذارید به حال خودشان باشند و بیش از این وقت ارزشمند خود را هدر ندهید! سعی کنید صبور باشید و سرتان به کار خودتان گرم باشد، در غیر این صورت ممکن است از مسیر اصلی خود منحرف شده و راه را گم کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

 

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز سعی کنید از روابط اجتماعی خوبی که دارید برای رفع مشکلات و پیش بردن کارهایتان استفاده کنید. خوشبختانه شما امروز پرانرژی و سرحال هستید و همین برقراری ارتباط با دیگران را برایتان بسیار ساده خواهد کرد. شاید حتی مکالمات و صحبت هایتان تا حدی خوب پیش بروند که تصمیم بگیرید طرف مقابلتان را برای ادامه ی این صحبت ها به خانه ی خود دعوت کنید! امروز باید به مسائل مادی خود رسیدگی کرده و به قبض ها، رسیدها و صورت حساب ها سر و سامان بدهید. این کار شاید کمی خسته کننده به نظر برسد، اما اگر دنبال دردسر نمی گردید به هر حال باید آن را انجام دهید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر:در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که دلشان می خواهد ورزش کنند، اما هیچ وقت برنامه ی منظمی برای این کار ندارند و خیلی به ندرت بدن خود را تکان می دهند، امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای شروع یک برنامه ی ورزشی دقیق و هدفمند باشد. هنوز برای رسیدن به تناسب اندام تا پیش از سال نو وقت هست. لزومی ندارد که خودتان را با ورزش کردن خفه کنید، حتی روزی نیم ساعت پیاده روی هم خیلی بهتر از یک جا نشستن خواهد بود. نقص فنی در کامپیوتر و اینترنت و یا سایر تجهیزات می تواند باعث شود در برنامه هایتان مشکلاتی ایجاد شوند، اما کنترل این شرایط از دست شما خارج است و کاری به غیر از برنامه ریزی مجدد و ادامه مسیرتان از دست شما برنمی آید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست***جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است***تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز از جاه طلبی خود کمی استفاده کنید. خوشبختانه در شرایط کیهانی موجود شما بسیار با انرژی هستید و نگرشتان به مسائل مختلف کاملا مثبت است. از این موقعیت استفاده کرده و با قدم هایی محکم به سوی اهداف خود پیش بروید. خودتان بهتر می دانید که تا زمانی که لاشی از خودتان نشان نداده اید اوضاع به همین شکلی که هست باقی خواهد ماند، پس اگر به دنبال تغییر هستید آستین هایتان را بالا بزنید. شما که نمی خواهید بعدا با حسرت و پشیمانی به گذشته ی خود نگاه کنید؟ شما نیاز شدیدی به این دارید که کمی با خودتان خلوت کنید، اما در حال حاضر چنین امکانی برای شما وجود ندارد و مجبور هستید برای اطرافیانتان به اندازه کافی وقت بگذارید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان: 

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر:درد دل کردن با ائمه اطهار برای تو از یک دوست عادی بهتر است چون هر منفعتی می بینی از هدایت ایشان است. وجود خود را به آنها نزدیک کن تا بلکه دلت آرامش بیشتری پیدا کند. در این حالت است که به مراد می رسی و فالت نیکو می شود و غم دوری عزیزان را نمی کشی و از آتش نفس اماره در امان می مانی.

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز وقتی پای برنامه ریزی برای یک کار جدید و یا پذیرفتن مسئولیت های تازه به میان می آید در پذیرش آنها تردید نکنید. خوشبختانه شما در حال حاضر توان و انرژی بیشتری در اختیار دارید و می توانید هر کاری که به عهده بگیرید را با تکیه به مهارت و نظم فوق العاده ای که دارید، به خوبی و با موفقیت به پایان برسانید. اهداف و برنامه هایتان را به شکل یک لیست منظم یادداشت کنید تا هیچ کاری را از قلم نینداخته و روی کارهایتان تمرکز کافی داشته باشید. امروز اتفاقات مختلف مدام برنامه هایی که برای روزتان داشته اید را بهم خواهند ریخت و باید از خودتان انعطاف نشان دهید و با موقعیت هایی که پیش می آیند کنار بیایید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز برای شما به خوبی پیش خواهد رفت و انرژی تازه ای را در وجود خود احساس می کنید و نگرشتان نسبت به کارها و مسائل مختلف، به ویژه آنهایی که مرتبط با مسائل کاری هستند، در جهت مثبت تغییر کرده است. از این موقعیت بیشترین بهره ی ممکن را برای تکمیل کارها و پروژه های ناتمام خود ببرید. با اعتماد به نفس تمام به سوی انجام هر کاری که در برنامه ی امروزتان قرار دارد پیش بروید و مطمئن باشید که آن را به سریعترین شکل ممکن انجام خواهید داد. احساس می کنید با وجود این که دارید تمام سعی تان را می کنید که کارتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید قضاوت های ناعادلانه دیگران دارند روی عملکرد شما تأثیر می گذارند، کنترل این وضعیت فقط به عهده خودتان است.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت

تعبیر:زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز خلاقیت و جاه طلبی شما در اوج خود قرار دارند و اگر این دو را در انجام یک پروژه ی هنری یا خلاقانه به کار بگیرید نتایج خوبی به دست خواهید آورد. اگر اهل هنر و این حرف ها نیستید حداقل این این خلاقیت و ذوق هنری را در تغییر دکوراسیون خانه، سر و سامان دادن به دفترتان در محل کارتان و کارهایی از این قبیل مورد استفاده قرار دهید. ممکن است پرداخت هایی که باید در مقابل کارهایی که انجام داده بودید دریافت کنید به موقع انجام نشوند، به ویژه کارهایی که خودتان نیز برای آنها سرمایه گذاری کرده اید. سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و رفتاری که بعدا باعث پشیمانی تان شود را از خودتان نشان ندهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

کنون که بر کف گل جام باده صاف است***به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است

بخواه دفتر اشعار و راه صحرا گیر***چه وقت مدرسه و بحث کشف کشاف است

تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس فوق العاده ای دارید. شما احساس می کنید انرژی جسمانیتان چند برابر شده است و می توانید هر کاری را به راحتی انجام دهید. با این شرایط امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای سر و کله زدن با هر کار و پروژه ای که به انرژی و توان مضاعف نیاز دارد باشد، به ویژه کارهایی مانند نظافت منزل یا باغبانی در حیاط خانه تان که به انرژی جسمانی نیاز دارند. اگر کار خاصی ندارید هم این انرژی را با ورزش کردن تخلیه کنید. امروز اخلاق اعضای خانواده تان زیاد مثل همیشه نیست و حال و حوصله شان زیاد سر جایش نیست؛ به نفعتان است که با آنها وارد بحث نشوید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied