شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس شنبه 26 بهمن

در شبکه های اجتماعی شایعه شده است با توجه به بارش برف و باران در تهران و سایر استان ها احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه 26بهمن وجود دارد. / هنوز صحت و سقم این خبر تائید نشده است.

تعطیلی مدارس شنبه 26  بهمن

به گزارش خبرنگار شمانیوز: در شبکه های اجتماعی شایعه شده است با توجه به بارش برف و باران در تهران و سایر استان ها احتمال تعطیلی مدارس در روز شنبه 26 بهمن وجود دارد. / هنوز صحت و سقم این خبر تائید نشده است.

 


در صورتی که آموزش و پرورش مدارس هر شهری را تعطیل اعلام نماید در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.


 

 

تعطیلی برخی مدارس گیلان

 روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد:

 با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سرمای هوا و  یخ بستن راهها و جاده ها، برخی از مدارس استان فردا "شنبه" تعطیل اعلام شده است.

مقطع پیش دبستانی و دبستان (نوبت صبح) مدارس شهر رشت و سنگر و تمامی مدارس جاده لاکان ، جاده جیرده و آقا سید شریف فردا "شنبه" تعطیل اعلام شده است.

مقطع پیش دبستانی و دبستان شهرستان آستانه اشرفیه و لاهیجان تعطیل است و متوسطه اول و متوسطه دوم با یک ساعت تاخیر و همه مدارس روستایی این دو شهر فردا تعطیل است.

مدارس مقطع پیش دبستانی و دبستان و تمامی مدارس روستایی شهرستان سیاهکل و تمامی مدارس رودسر، کلاچای، رحیم آباد، رودبنه، شفت، املش، دیلمان، اطاقور، کومله و عمارلو در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شده است.

مدیران و عوامل اجرایی مدارس موظفند ضمن حضور در واحدهای آموزشی و هماهنگی لازم با انجمن های اولیا و مربیان، نسبت به برف روبی سقف و پاکسازی حیاط مدارس اقدام کنند.

آموزش و پرورش صبح امروز جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که بر اساس مصوبه ستاد بحران و حوادث پیش بینی نشده استانداری گیلان همه مدارس استان روز شنبه ۲۶ بهمن باز است.

 

 

در حال بروزرسانی...

 

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied