شمانیوز
شما نیوز

وزیر بهداشت:

جانباختگان کادر درمانی مقابله با کرونا شهید معرفی شوند

وزیر بهداشت از مقام معظم رهبری درخواست کرد: پزشک، پرستار، کادر بهداشتی و خدماتی که در مراکز درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا جانشان را نثار کردند، شهید معرفی شوند.

جانباختگان کادر درمانی مقابله با کرونا شهید معرفی شوند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر :  سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری از ایشان درخواست کرد که پزشک، پرستار، کادر بهداشتی و خدماتی که در مراکز درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا (COVID-19) جانشان را نثار خدمت به بیماران می‌کنند به عنوان شهید خدمت معرفی کنند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

چند روز قبل با داغی که در از دست دادن عزیزان پزشک، پرستار، کادر بهداشتی و خدماتی که در مراکز درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا (COVID-19) جانشان را نثار خدمت به بیماران کرده بودند در سینه داشتم، عریضه ای تقدیم مقام معظم رهبری کردم که موافقت فرمایند این برباد رفتگان در یاد مانده به عنوان شهدای خدمت محسوب شوند گرچه سوز جانگداز شهادت این عزیزان همواره مغز استخوانم را خواهد گداخت، مع الوصف موافقت محبت آمیز ایشان که مدافعان سلامت همچون مدافعان حریم مرزهایمان در دفاع مقدس و مدافعان حرم ستارگان تابناک آسمان و شهادت می‌مانند و می‌درخشند، افتخاری است برای جامعه بهداشت و درمان کشور که شبانه روز در دفاع از حریم سلامت مردم سرزمینشان جانفشانی می‌کنند.

امید است روح بلند این عزیزان همنشین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشد.

این ابراز لطف و قدرشناسی محبت آمیز رهبر فرزانه انقلاب، خدمتگزاران صدیق نظام سلامت را بیش از پیش و دلسوزانه در عرصه خدمت نگاه خواهد داشت. برای این عزیزان علو درجات و برای همکاران ارجمندم در سراسر کشور تندرستی و بهروزی مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied