شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه شنبه 16 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/16

فال روزانه شنبه 16 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/16

فال روزانه شنبه 16 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/16

فال روزانه شنبه 16 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/16

 

 

 

فال روز تولد (99/01/16)

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که 16 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

در اتفاقات خوشی در انتظارتان است که زندگی تان را دگرگون خواهد کرد. پس خودتان را برای تغییرات بزرگ آماده کنید. امسال برخلاف سال های قبل آرامش بیشتری را در زندگی احساس می کنید. مشغله های ذهنی تان کمتر شده و می توانید بیشتر به خودتان رسیدگی کنید. اگر مجرد هستید، در اواخر فصل بهار رابطه ای عاشقانه را آغاز می کنید که سرانجام خوبی برایتان خواهد داشت. شما فرد مهربانی هستید اما این مهربانی گاهی به ضررتان تمام می شود، سعی کنید از این پس میان منطق و احساس تعادل برقرار کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. ماه آبان یکی از بهترین ماههای سال تان را در کنار عزیزان زندگی تان تجربه خواهید کرد. از سال پر از هیجانی که در پیش رو دارید نهایت لذت را ببرید.سعی کنید امسال چشم هایتان را به روی واقعیت بازتر کنید و آنچه را تا به حال نادیده می گرفتید، ببینید. خوشبختی های پنهانی در اطرافتان وجود دارند که با کمی دقت می توانید آنها را کشف کنید و به زندگی خود تغییر و تحولی دهید.

 

divider1

 

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز ذهن تان در آسمان ها سیر می کند. آنقدر خیال بافی می کنید که در نهایت بدین نتیجه می رسید که با فردی که به او علاقه دارید، قرار ملاقاتی بگذارید. کنترل این احساسات در چنین روزی برایتان دشوار است. نگران نباشید بگذارید به هر جا که دوست دارند، شما را با خود ببرند. جهان خیال یکی از امن ترین جاهایی است که می توانید به آن پناه ببرید بنابراین از دور شدن از واقعیت نگرانی به دل راه ندهید. اگر دلتان می خواهد خاطرات گذشته خود را مرور کنید، این کار را انجام دهید.در انتهای روز ایده ای به ذهن تان می رسد که بهتر است هر چه سریع تر آن را عملی کنید. شک و تردید مانع از پیشرفت شما می شود.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

 

 

divider1

 

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز با فردی که رفتار بدی از خود نشان می دهد، درگیر می شوید و با او بحث می کنید. یادتان باشد که این رفتار شاید از دید او آنقدرها هم بد نبوده باشد پس بهتر است قبل از هر عکس العملی، خودتان را جای او بگذارید و مشکل را از زوایای مختلف بررسی کنید. اگر می خواهید حرف دلتان را بزنید، انتظار هر عکس العملی از او را هم داشته باشید. برای این که کمی حال و هوایتان عوض شود، با دوستان تان قراری بگذارید و کمی خوش بگذرانید. بهار زمان خوبی برای دریافت انرژی های مثبت از طبیعت است.اگر اخیرا در یک رابطه عاطفی شکست خورده اید، گذشته ها را فراموش کرده و برای رابطه ای جدید اقدام کنید. نگران نباشید، در این زمینه شانس با شماست.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

 

 

divider1

 

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

سعی کنید کمی بیشتر به دوستان تان اهمیت دهید. شما می توانید با حمایت از نظرها و ایده های آنها نشان دهید که چقدر برایتان مهم هستند. از به اشتراک گذاشتن نظرات تان با دیگران نترسید. تغییرات خوبی در انتظارتان خواهد بود. دوستی نزد شما می آید، تنها گفتن آنچه که او را خوشحال می کند، کافی نیست. کاری که شما باید انجام دهید، باز کردن چشم های او به روی واقعیت است. در تلاش برای گرفتن تصمیمی هستید. مراقب باشید راهی را که می دانید سرانجامی ندارد، انتخاب نکنید. اعضای خانواده تان می توانند مشاوران خوبی برایتان باشند. از راهنمایی آنها کمک بگیرید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

 

 

divider1

 

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

بین دنیای واقعی و خیال خود گیر کرده اید و مدام دست و پا می زنید. اگر چه خیالپردازی شیرین است اما نباید مانع شود که از واقعیت دور بمانید. اگر فردی می تواند بین این دو دنیا پلی بزند، آن فرد خود شما هستید. پس خودتان را دست کم نگیرید و اولین قدم را برای اتصال این دو دنیای مختلف بردارید. به زودی زندگی تان به تعادل باز می گردد و شما نیز خشنود و راضی خواهید بود. تغییری در زندگی تان رخ می دهد. این تغییر ممکن است در رابطه با شغل یا رابطه عاطفی تان باشد. در هر صورت برایتان اتفاقات خوشی را به همراه خواهد داشت. کارهای هنری مانند نقاشی، بافتنی، آشپزی یا حتی موسیقی می تواند به شما در این راه کمک کند.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

 

divider1

 

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

اخیرا به دلیل درگیری هایی که داشته اید، از شریک زندگی تان غافل شده اید اما زمان آن است که به او اهمیت بیشتری دهید. امروز خیال تان را رها کنید تا به هر کجا که دوست دارد سرک کشد. برای رویاهایتان برنامه ریزی کنید و تا تبدیل آنها به واقعیت از پا ننشینید. به جای عقل این بار به تخیل تان اجازه دهید تا امور را به دست گیرند و راه درست را به شما نشان دهند. تا قدم اول را برندارید نمی توانید مسائل را پیش بینی کنید. به خودتان اعتماد کنید تا به آنچه می خواهید، برسید.موضوعی ذهن تان را درگیر کرده، اگر این موضوع با رابطه عاطفی شما در ارتباط است، بهتر است برای پیدا کردن راه حل، به طور مستقل تصمیم نگیرید و نظرات شریک زندگی تان هم جویا شوید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

 

divider1

 

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

دوست دارید ساده ترین راه را برای گریز از شرایطی که در آن به سر می برید، انتخاب کنید. این رفتار نتیجه تنبلی و در رفتن از زیر بار مسئولیت هایتان است. شاید این راهی که انتخاب کرده اید همین حالا جواب دهد اما در آینده ممکن است برایتان دردسر ساز شود. سخت کوشی کلید موفقیت شماست پس بلند شوید و قدم هایتان را محکم تر از قبل بردارید. مطمئن باشید که به آنچه لایق اش هستید، خواهید رسید. دوستی انتظار تماس شما را می کشد در صورتی که از او غافل شده اید. همین حالا گوشی را بردارید و با او تماس بگیرید. یادتان باشد شما به هیچ وجه تنها نیستید و افرادی که تحت هر شرایطی از شما حمایت کنند، زیادند.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

 

divider1

 

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز به راحتی حاضر خواهید بود که مسئولیت هایی که دارید و حتی برنامه هایتان برای رسیدن به اهداف طولانی مدت را کنار بگذارید و به دنبال تفریح و خوشگذرانی بروید. درست است که به تازگی و به اندازه کافی تفریح و استراحت داشته اید، ولی لزومی ندارد بیش از اندازه به خودتان فشار بیاورید.خیلی هم نگران کارهای نیمه کارتان نباشید. مطمئنا فردا خواهید توانست به طور شایسته ای به آنها رسیدگی کنید. البته این به هیچ عنوان بدین معنا نیست که می توانید کارهای خیلی ضروری تان را هم به تعویق بیندازید. در حال حاضر اگر می خواهید کسی که دوست دارید را تحت تاثیر قرار دهید از بذله گویی و خلاقیت در رفتارتان استفاده کنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

 

divider1

 

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

در حال حاضر قدرت تخیل شما بهترین دوستان تان است. پس نگذارید هیچ کسی بین شما فاصله بیندازد. زمان خوبی است تا با فرد مورد علاقه تان یک رابطه رمانتیک را آغاز کنید و به هر ایده ای که در ذهن تان دارید جامع عمل بپوشانید. در راه رسیدن به هدف هایتان دست از تلاش بر ندارید و سخت کوش باشید. یکی از دوستان قدیمی بدون آنکه شما بدانید به دیدارتان می آید، منتظر اتفاقات خوب و غیر منتظره باشید. هوای بهاری زمان خوبی برای گشت و گذار است، تا می توانید از آن لذت ببرید. بالاخره پس از مدت ها انتظار این فرصت را پیدا خواهید کرد تا در کنار شریک زندگی تان، بدون ذره ای فکر به کمبودها و مشکلات زندگی، روزهای آرامی را تجربه کنید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

 

 

divider1

 

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

رابطه عاطفی شما امروز کمی دچار تلاطم می شود. ممکن است شما یا حتی شریک زندگی تان دچار عصبانیت شوید و با یکدیگر بحث کنید. اما توصیه می کنیم که قبل از هر حرکتی، از صحت آنچه در مورد آن بحث می کنید آگاه شوید. کلمات گاهی در بیان واقعیت کم می آورند و موجب سو تفاهم شوند. اگر می خواهید که این موضوع کش پیدا نکند، انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. دیگران به توجه و مراقبت شما احتیاج دارند، آنها را فراموش نکنید.نسبت به پیشنهادهای دیگران انعطاف پذیر تر باشید. تنها در این صورت است که می توانید پیشرفت کنید و به زندگی یکنواخت تان هیجان دهید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

 

 

divider1

 

 

♑ فال روز متولدین دی

جسارت لازم را به دست آورده اید تا دست به تغییری که مدت هاست می خواهید در رابطه عاطفی خود ایجاد کنید، بزنید. حال که رابطه عاطفی شما پر از عشق و احساسات رمانتیک است، قدم های اول را بردارید. اگر چه شجاعت شما سر به فلک کشیده اما مراقب باشید که از مسیر خود منحرف نشوید. موانعی بر سر راهتان وجود دارد، با کمی احتیاط و برنامه ریزی می توانید تمام آنها را با موفقیت پشت یر بگذارید. در این راه افراد با تجربه می توانند پیشنهادهای خوبی را به شما دهند، نظرات آنها را نادیده نگیرید.بهتر است امروز تمام تمرکزتان را روی فعالیت هایی بگذارید که احتیاج به خلاقیت دارد. به عنوان مثال اگر هنرمند هستید، اثری که امروز خلق خواهید کرد یک شاهکار خواهد بود.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

 

 

divider1

 

 

♒ فال متولدین بهمن

اگر چه در تلاشید تا در دنیای واقعی خود باقی بمانید و رفتار طبیعی از خود نشان دهید اما نیرویی شما را از این کار باز می دارد طوری که دوست دارید بالهایتان را باز و در آسمان ها پرواز کنید. اگر به طور موقت در دنیای خیال خود سیر کنید، آسیبی به شما وارد نخواد شد اما حواستان باشد که در این کار زیاده روی نکنید. اگر تعادل را در تمام جنبه های زندگی تان به کار گیرید، پیشرفت و موفقیت شما حتمی خواهد بود. به زودی در محیط کار پیشرفتی خواهید کرد که تشویق همگان را به همراه خواهد داشت.آینده روشنی در انتظارتان است. امروز که پر از انرژی، قدرت و سلامت هستید، قدم اول را برای هدف هایی که در ذهن دارید، بردارید.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

 

divider1

 

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما فردی هستید که همه چیز را به شوخی می گیرید، به همین دلیل دیگران شما را خیلی جدی نمی گیرند. از هر موضوعی می توانید یک جوک بسازید. این خصوصیت اخلاقی خوب است اما نباید در این کار افراط کنید. هر چیزی جای خاص خود را دارد. بد نیست گاهی به دیگران هم نشان دهید که می توانید به وقت خود جدی باشید. در این زمان داشتن دیدگاهی مثبت و روشن می تواند رمز موفقیت شما باشد. به جای گوش دادن به نظرات دیگران، به ندای قلب خود گوش دهید که شما را به راه درست هدایت می کند.به زودی دریچه های قلب تان به روی فردی باز خواهد شد و روزهای پر از عشقی را تجربه خواهید کرد.

 

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied