شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه چهارشنبه 20 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/20

فال روزانه چهارشنبه 20 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/20

فال روزانه چهارشنبه 20 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/20

فال روزانه چهارشنبه 20 فروردین 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/01/20

 

 

فال روز تولد (99/01/20)

 

 

دوست عزیزی که 20 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شاید هفته قبل از تولدتان برای شما سخت گذشته باشد، ولی نگران نباشید، با فرا رسیدن این روز بزرگ مشکلات و دردسرها به طور معجزه آسایی رو به حل شدن پیش می روند. تا روز تولدتان اوضاع آشفته و بهم ریخته بوده اند، ولی از امروز همه چیز شروع به تغییر خواهد کرد. فعلا برای کارهایتان برنامه ریزی نکنید تا از این گیجی و سردرگمی فعلی نجات پیدا کنید. روز تولد شما با شادی و خوشی فراوان آغاز خواهد شد و این آغازگر سالی فوق العاده برای شما خواهد بود. فقط این را به یاد داشته باشید که همه چیز به خود شما بستگی دارد و این که نگرشتان به اوضاع چگونه است و چقدر سعی و تلاش می کنید. اکنون زمان بیکاری و تنبلی نیست، استراحت را برای بعد بگذارید. تابستان برای شما زمان خوبی برای خرید و فروش و فعالیت های تجاری خواهد بود. در زمینه روابط عاطفی چه مجرد باشید و چه متاهل سال هیجان انگیز و خوشایندی را در پیش خواهید داشت.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز احساس تنبلی می کنید، ولی قبل از آن که خیلی دیر شود می توانید دست به کار شده و خودتان را از عواقب آن نجات دهید، البته حتی اگر کارهایتان را انجام ندهید هم به مشکل خاصی بر نخواهید خورد. شما معمولا از زیر پا گذاشتن حد و حدودتان جان سالم به در می برید، ولی امروز حرف هایتان حتی بیشتر از آنچه خودتان انتظار دارید می توانند اثرگذار باشند. در هر صورت این را یادتان باشد که نمی توانید برای مدتی طولانی از حقیقت فرار کنید، پس بهتر است از همان ابتدا با صداقت پیش بروید. در رابطه شما تغییراتی دارد ایجاد می شود و از این که تمام حقایق مربوط به احساسات طرف مقابلتان را بدانید مطمئن نیستید. اگر چیزی نگرانتان کرده است موضوع را با عشقتان در میان بگذارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

خوشبختانه شما می توانید روی موقعیت پیچیده ای که در آن قرار گرفته اید تنها با ایجاد چند تغییر جزئی اثراتی مثبت بگذارید. هیچ لزومی ندارد تظاهر به این کنید که شما استاد پرداختن به نکات ریز و پچیده هستید. کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید و به اصل ماجرا پرداخته و بگذارید بقیه مسائل خودشان به موقع حل شوند. با وجود این که امروز بر خلاف همیشه خیلی شور و هیجانی در وجود خود احساس نمی کنید، دیگران چندان متوجه این حالت شما نخواهند شد. خودتان هم به هیچ عنوان دوست ندارید آنها متوجه حال فعلیتان شوند و اعتماد به نفستان را زیر سوال ببرند. با این حال اطرافیانتان در هر شرایطی در کنار شما خواهند بود و بیان کردن احساسات و افکارتان به شما این اجازه را خواهد داد که احساس امنیت کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

شما گاهی دوست دارید هر چیزی که به ذهنتان بیاید را به زبان بیاورید. با این حال در حال حاضر جزئی ترین نظراتی که ابراز می کنید هم می توانند باعث اختلاف شده و بحث و درگیری ایجاد کنند. انگار هر حرفی که به زبان می آورید اشتباه برداشت می شود. به جای تلاش برای این که ثابت کنید دیگران در اشتباه هستند سعی کنید با آنها همکاری کنید. اگر می خواهید سریع پیش بروید به تنهایی راه بروید، ولی اگر می خواهید مسیری طولانی را طی کنید با دیگران همراه شوید. شما برای این که اقدامی کنید نیاز دارید که از حقیقت آگاه باشید ولی امروز پی بردن به واقعیت ها به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و این موضوع باعث شده است که احساس امنیت نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز به دنبال مشکلات تازه نمی گردید و دلتان می خواهد سر بی دردسری داشته باشید، ولی درست زمانی که فکرش را هم نمی کنید ممکن است مشکلی برایتان پیش بیاید و دلیل آن هم این است که حاضر نیستید هیچ تغییری را بپذیرید. خوشبختانه شما خیلی سریع می توانید موقعیت های سخت و پیچیده را درک کرده و روش مواجه شدن با آنها را پیدا کنید و این ویژگی شما مورد تحسین دوستان و اطرافیانتان نیز هست. کنترل امور را در دست بگیرید، ولی دلیلی ندارد بیش از اندازه شلوغش کنید و وسواس به خرج دهید. شما فکر می کنید که نیازی به توضیح واضحات نیست و همین مسئله باعث می شود که در رابطه عاطفی تان سوءتفاهم هایی ایجاد شده و یا منظورتان به درستی درک نشود.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز بین افکار منطقی و احساسات ملایم خود گرفتار شده اید. ولی به احتمال زیاد احساسات خود را کنار می گذارید، چرا که فکر می کنید نقشه های منطقی نسبت به غریزه های غیر معقولتان اولویت بیشتری دارند. با این حال گذشتن از احساستان برای شما چندان ساده نخواهد بود. بهترین راه حل این است که بین قلب و عقلتان تعادل ایجاد کنید. بهتر است در کار دیگران دخالت نکنید و سرتان به کار خودتان باشد و سکاندار زندگی خودتان باشید. مسائل زیادی در زمینه روابط عاطفی تان وجود دارند که باید مورد رسیدگی شما قرار بگیرند، پس کاری به کار دیگران نداشته باشید و تا فرصت هست با شریک زندگی تان به صحبت در رابطه با این مسائل بپردازید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز هر چقدر هم که فکر کنید باهوش و نابغه هستید نمی توانید مانعی که سر راهتان قرار گرفته است را دور بزنید و باید با آن مواجه شده و راه حلی مناسب برای مقابله با آن پیدا کنید. هیچ راه فراری وجود ندارد و یا باید این مانع را از سر راه بردارید، یا راه های دیگری را که وجود دارند مورد بررسی قرار داده و مسیرتان را تغییر دهید. وقتی برای این دست و آن دست کردن باقی نمانده است، به ذهنتان سر و سامانی بدهید و تا فرصت دارید دست به کار شوید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بهترین داراییتان است، از استفاده از این قدرت خود نترسید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

احساس می کنید بین شما و اعضای خانواده و نزدیکانتان فاصله افتاده است و این احساس باعث می شود نتوانید از هیچ کاری لذت ببرید و یا ذهنتان را روی هیچ کاری متمرکز کنید. اجازه ندهید این احساس شما را از آنها دورتر کند و سعی کنید از روز تعطیلتان استفاده کرده و به دیدن آنها بروید و یا آنها را برای یک مهمانی خودمانی به منزلتان دعوت کنید. امروز ایجاد تعادل در روابطتان همچون معمایی پیچیده است. دلتان می خواهد حد و حدود را در رابطه هایتان مشخص کنید، ولی پیروی کردن از این قانون ها در حال حاضر برای خودتان نیز کار ساده ای نخواهد بود. البته وضعیت به آن بغرنجی که خودتان فکر می کنید هم نیست، پس آرام باشید و صبر کنید تا سر حوصله راه حل مناسبی برای این معضل پیدا کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز دست به کار شدن و تصمیم گیری کردن برای شما بسیار ساده تر از این است که بخواهید هفته ها و ماه ها برای سبک و سنگین کردن شرایط وقت بگذارید. به جای این که عقب نشینی کرده و برای برداشتن قدم بعدی تان اوضاع را تجزیه و تحلیل کنید، بر اساس آنچه در لحظه به نظرتان درست می آید پیش بروید. شما معمولا از آن آدم هایی هستید که همه جوانب را در نظر می گیرند، ولی در حال حاضر دوست دارید بر اساس حس درونی تان پیش بروید و بی شک می توانید موفق باشید. امروز کارهایی ناگهانی پیش می آیند که نمی گذارند بتوانید به برنامه هایی که برای خودتان داشته اید رسیدگی کنید، با این حال مثبت نگری امروز شما کمک خواهد کرد که بتوانید از پس این مشکلات بربیایید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز آنقدر روی ایده ها و نظرات خودتان پافشاری می کنید که ممکن است اطرافیان خود را عصبانی کنید. شما معمولا برای این که احساس خود را با دیگران در میان بگذارید کاملا آماده اید، زیرا معتقدید همیشه گفتن حقیقت ساده تر و بهتر است. با این حال امروز در رابطه با مسائل عاطفی کمی تودار هستید و تمایل به مخفی کردن احساستان دارید. اشکالی ندارد اگر گاهی این طور رفتار کنید، ولی یادتان باشد در هر حالتی به نظرات و احساسات دیگران احترام بگذارید. امروز در زمینه روابط عاطفی می تواند برای شما روزی جادویی باشد. از قدرتی که در اختیار دارید استفاده کنید و سحر و جادوهای خود را به کار انداخته و با اعتماد به غریزه خود طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار دهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز قادر نخواهید بود از زیر بار سنگین مسئولیت هایی که به عهده تان گذاشته شده اند فرار کنید. شاید حتی روبه رو شدن با این همه چالشی که در پیش رویتان قرار گرفته اند باعث سردرگمی و آشفتگی شما شوند. کافی است قانون بازی را بپذیرید و محدودیت هایتان را قبول کنید و مسئولیتی بیش از حد توانتان بپذیرید. تقاضای کمک در زمانی که نیاز به یاری دیگران دارید نشان دهنده ذکاوت شماست. . فکر می کنید به زبان آوردن افکار و احساستان برایتان دردسر ساز خواهد بود. اشکالی ندارد اگر نخواهید حرف بزنید، به شرط آنکه در سکوتتان احساسات خود را سرکوب نکنید و به روح و روان خودتان ضربه نزنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز باید با مسائل و مشکلاتی که در خانه دارید مواجه شوید، ولی نباید اجازه دهید کسانی که خارج از خانه هستند از مشکلات و چالش هایی که پیش رو دارید باخبر شوند. با این که دلایل منطقی کافی برای حفظ اسرارتان دارید ممکن است وسوسه شوید اطلاعات شخصی خود را با یکی از نزدیکان و یا دوستانتان در میان بگذارید. ولی اگر حتما اصرار دارید که با کسی درد دل کنید فردی مورد اعتماد و آگاه را انتخاب کنید که بتواند به شما در حل مشکلتان کمک کند و باری از دوشتان بردارد. بعد از ظهرتان را با خواندن کتاب های مورد علاقه و خوردن خوراکی های مورد علاقه تان بگذرانید، در غیر این صورت غروب دلگیری در پیش خواهید داشت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما سعی دارید نسبت به دوستی که به تازگی بین شما و او دلخوری به وجود آمده است، مهربان تر و آرام تر از همیشه رفتار کنید تا ناراحتی ایجاد شده بین شما برطرف شود. هفته گذشته برای شما هفته خوبی بوده است و به خوبی نیز به پایان خواهد رسید. اطرافیانتان توانایی ها و مهارت های شما را قبول دارند و عرصه لازم برای به کارگیری آنها به روش منحصر به فرد خودتان را در اختیارتان قرار خواهند داد. حتی اگر بعدازظهر کمی احساس کسالت و دلتنگی کردید هم سعی کنید با دوستان و نزدیکانتان دیدار کنید و در خانه تنها نمانید. بودن در کنار دیگران به شما احساس شادی و سرزندگی خواهد بخشید و انرژی لازم برای آغاز هفته ای تازه را به شما خواهد بخشید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied