شمانیوز
شما نیوز

اسفنانی در گفت‌وگو با شمانیوز خبر داد؛

کشف 9 میلیون عدد ماسک و 200 میلیون جفت دستکش احتکارشده توسط سازمان تعزیرات حکومتی تهران

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران از کشف 9 میلیون عدد ماسک و 200 میلیون جفت دستکش احتکارشده توسط این سازمان خبر داد.

کشف 9 میلیون عدد ماسک و 200 میلیون جفت دستکش احتکارشده توسط سازمان تعزیرات حکومتی تهران

محمدعلی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی تمام تمرکز خود را برروی گشت‌های مشترک با سازمان مرتبط با تولید دارو و اقلام بهداشتی به ویژه وزات بهداشت و درمان متمرکز کرده است.

 

وی افزود: در روزهای گذشته مقادیر قابل توجهی، ماسک و دستکش و نیز مواد ضدعفونی‌کننده احتکارشده توسط سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران کشف شده است. این رقم حدود 9 میلیون عدد ماسک و 200 میلیون جفت دستکش بوده و در خصوص موادضدعفونی‌کننده باید گفت که کشف مواد ضدعفونی‌کننده احتکارشده در چند مرحله انجام شد و در هر مرحله حدود 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده کشف شده است.

معاون رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور یادآور شد: این اقلام بهداشتی کشف‌شده در اختیار سازمان‌های مربوطه که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده و نیز وزارت بهداشت و درمان قرار گرفته است.

 

به گفته اسفنانی؛ گشت‌های تعزیرات حکومتی کماکان به وظیفه خود عمل می‌کنند و در حال کشف اقلام احتکارشده هستند.

او با بیان اینکه در راستای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، سازمان تعزیرات حکومتی با کمک پلیس اماکن و دادستان محترم تهران صنوفی را که اصول این طرح را رعایت نمی‌کردند شناسایی شده‌اند، گفت: با کارگاه‌هایی که بدون مجوز و یا قبل از صدور مجوز اقدام به بازگشایی و از سرگیری فعالیت اقتصادی خود کرده بودند برخورد و پلمپ شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در چهارچوب وظایف خود به ایفای نقش قانونی خواهد پرداخت و با صنوف متخلف و نیز احتکارکنندگان برخورد خواهد کرد.

 

اسفنانی در رابطه با شرایط فعلی حاکم بر بازار عرضه و تقاضای محصولات بهداشتی گفت: خوشبختانه در زمینه عرضه محصولات بهداشتی و درمانی اعم از ژل‌های ضدعفونی‌کننده، دستکش‌ها و ماسک‌ها شرایط عادی و خوب است و به ندرت گزارشی در خصوص تخلف واحدهای صنفی مرتبط ببا عرضه اقلام بهداشتی به ما مخابره می‌شود؛ لذا شرایط روزبه‌روز به سمت بهبودی پیش می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied