شمانیوز
شما نیوز

آغاز بهره برداری از ۶۰ هزار طرح اشتغالزایی برای آسیب دیدگان از کرونا

مخبر از آغاز بهره برداری از ۶۰ هزار طرح اشتغالزایی برای آسیب دیدگان از کرونا خبر داد.

آغاز بهره برداری از ۶۰ هزار طرح اشتغالزایی برای آسیب دیدگان از کرونا

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان : محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های این ستاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در محور اشتغال خانگی کوچک و متوسط حرکت می‌کند.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی در ۵۶ حوزه فعالیت دارد، گفت: این ستاد در سال گذشته ۷۵ هزار طرح اشتغالزایی را در کشور ایجاد کرد که منجر به ایجاد ۶۰۰ هزار شغل در بخش‌های دانشگاهی و ... شد.

مخبر گفت: امروز بهره برداری از ۴۰ هزار طرح اشتغالرایی باعث ایجاد ۱۲۰ هزار شغل می‌شود، همچنین بهره برداری از ۶۰ هزار طرح اشتغالزایی با ایجاد ۱۸۰ هزار شغل در کشور برای اشتغال‌های آسیب دیده از کرونا آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه این شغل‌ها در سراسر کشور ایجاد خواهد شد، گفت: یک میلیون بسته غذایی و یک میلیون بسته بهداشتی در مناطق محروم از امروز توزیع خواهد شد و ارزش هر بسته غذایی ۳۲۰ هزار تومان است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ادامه داد: برای ایجاد شغل برای بنگاه‌های متوسط و متوسط رو به بالا در کشور از بانک‌های پارسیان و کارآفرینی با سرمایه ۱۸ میلیارد تومان کمک گرفته‌ایم.

مخبر گفت: برای بنگاه‌های کوچک آسیب دیده از کرونا ۵۰۰ میلیارد تومان و شرکت‌های دانش بنیان ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفتیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied