شمانیوز
شما نیوز

پدر آرات حسینی جنجال ساز شد + افشاگری علیه او

با افشاگری تازه، حالا کم کم واقعیت حاشیه‌های اخیر پدر این کودک و جنجال‌های پیش آمده نمایان‌تر می‌شود.

پدر آرات حسینی جنجال ساز شد + افشاگری علیه او

به گزارش شمانیوز و به نقل از فرارو: طی چند روز اخیر و بعد از حاشیه‌های جنجالی ایجاد شده در ماجرای آرات حسینی، پدر آرات حسینی که به نظر می‌رسد فرزند خود را طعمه تبلیغات اینستاگرامی کرده ادعای جدیدی مطرح کرده است؛ او در تازه‌ترین ادعای خود از بی توجهی در ایران و نداشتن حتی پول بلیط هواپیما به گریه و زاری افتاد که واکنش‌هایی در پی داشت.

با این حال خبرنگار برنامه فرمول یک افشا کرده که آرات حسینی بعد از حضور در این برنامه اسپانسر یک میلیاردی پیدا کرده و قراردادی با او منعقد کرده است. محمد اقایی فرد، روزنامه نگار، در واکنش به این ادعا توییت کرد: ‌آقای حسینی، پدر ‎آرات عزیز اجازه بده کمی‌صادقانه‌تر صحبت کنیم. بعد از حضور در ‎فرمول یک، اسپانسری برایت گرفتیم که سالیانه حدود یک میلیارد تومان به شما می‌داد. پول را که گرفتی زدی زیر میز، گفتی چرا از استوری تبلیغاتی منع شدی. گفتی از هر استوری ۱۵ میلیون درآمد داری. پول بلیت نداشتی؟

 

افشاگری عجیب در مورد آرات حسینی

 

پدر آرات در پاسخ به دلیل لغو قرارداد خود به اسپانسر مدعی شده بوده که با انتشار هر استوری تبلیغاتی ۱۵ میلیون درآمد داشته و توجیحی ندارد که به خاطر مبلغ یک میلیارد تومان از این سود هر روزه بگذرد.
با این افشاگری حالا کم کم واقعیت حاشیه‌های اخیر پیرامون پدر این کودک و جنجال‌های پیش آمده نمایان‌تر میشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied