شمانیوز
شما نیوز

شهادت سه نیروی سپاه کردستان در درگیری با ضد انقلاب

در پی درگیری نیرو‌های جان بر کف سپاه بیت المقدس استان کردستان با گروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان سپاه بیت المقدس به همراه دو نفر دیگر از رزمندگان اسلام به شهادت رسیدند.

شهادت سه نیروی سپاه کردستان در درگیری با ضد انقلاب

به گزارش شمانیوز و به نقل از فارس: امروز در پی درگیری نیرو‌های جان بر کف سپاه بیت المقدس استان کردستان با گروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه بیت المقدس به همراه دو نفر دیگر از نیروهایش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در پیامی آورده است: به استحضار مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی می‌رساند امروز سه شنبه ۱۶ آذر ۹۹ در پی درگیری نیرو‌های جان بر کف سپاه بیت المقدس استان کردستان با گروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره، سرباز ولایت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی از فرماندهان شجاع و دلیر سپاه بیت المقدس و معاون عملیات قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه امنیت پایدار استان کردستان به درج رفیع شهادت نایل آمد.

سرهنگ شکیبا در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه دو نفر دیگر از رزمندگان غیور اسلام، جعفر نظامپور و محمد شکری پس از درگیری و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.

این فرمانده فداکار در این اواخر در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا از هیچ تلاشی دریغ نورزید و در کنار مردم، همراه با سایر تلاشگران عرصه‌ی سلامت، بعنوان یک مجاهد فی سبیل الله تلاش مؤمنانه و مجاهدانه نمود.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و سپاه بیت المقدس کردستان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مجاهدان عالیقدر به محضر مقدس حضرت ولیعصر (عج) و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شهید پرور و قدرشناس استان کردستان و آحاد رزمندگان منطقه شمالغرب و خانواده معظم شهدا و بالاخص به خانواده آن شهیدان والامقام، بر ادامه راه این شهیدان تاکید می‌نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied