شمانیوز
شما نیوز

جزئیات اجرای طرح ترافیک در جلسه شورای ترافیک تهران

علیخانی گفت: ساز و کار اجرا و یا ادامه لغو محدودیت‌های ترافیکی پایتخت در جلسه فردای شورای ترافیک بررسی می‌شود.

جزئیات اجرای طرح ترافیک در جلسه شورای ترافیک تهران

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: به دلیل آنکه موضوع ترافیک موضوعی تخصصی است، مسئولیت تصمیم گیری در رابطه با اجرای محدودیت‌های ترافیکی و بسته پیشنهادی تهیه شده از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر، معاونت حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور به شورای ترافیک تهران سپرده شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: فردا بعداز ظهر جلسه شورای ترافیک با محوریت بررسی بسته ترافیکی پیشنهاد شده و اجرای طرح ترافیک در دوره کرونا در پایتخت تشکیل می‌شود که بنده و آقای هاشمی به عنوان نمایندگان شورای شهر تهران به همراه رییس پلیس راهور تهران، رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران و استاندار تهران به این جلسه دعوت شده ایم.

علیخانی در پاسخ به این سوال که آیا با برگزاری جلسه فردای شورای ترافیک تهران به طور حتم درباره اجرا و یا ادامه لغو محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت تصمیم‌گیری می‌شود یا خیر؛ گفت: برگزاری جلسه فردای شورای ترافیک تهران بدین معنی نیست که به طور حتم تکلیف اجرای طرح ترافیک در پایتخت در همان جلسه مشخص می‌شود و ممکن است برای جمع بندی نهایی جهت اجرای بسته ترافیکی پایتخت نیاز به برگزاری جلسه دیگری باشد.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به تامین نشدن ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از سوی دولت برای ناوگان حمل و نقل عمومی و تامین نشدن بودجه اورهال اتوبوس‌های در پارکینگ خوابیده می‌توان محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت را اجرا کرد یا خیر؟ گفت: اجرای محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت بدین معنی نیست که ما نسبت به کرونا و فاصله گذاری اجتماعی بی تفاوت باشیم و باید به این نکته تاکید کنم که بسته ترافیکی پایتخت نیز با توجه به شرایط موجود تهیه و تدوین شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: در بخش تامین ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و تخصیص بودجه اورهال بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام‌های مثبتی انجام شده است و باید دانست که این دست اقدامات به گونه‌ای نیست که بتوان یک شبه آن را انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied