شمانیوز
شما نیوز

بیشترین مرگ و میر ناشی از الکل‌های تقلبی در روز‌های کرونایی

۳۵ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی پارسال در مازندران جان باختند که بیشترین آمار مرگ و میر در زمان شیوع ویروس کرونا بود.

بیشترین مرگ و میر ناشی از الکل‌های تقلبی در روز‌های کرونایی
به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از ساری ، گفت: ۳۵ نفر پاریسال بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷، ۹ نفر گزارش شده است.

او افزود: اسفند با ۲۲ مورد بیشترین و اردیبهشت و تیر هر کدام با یک مورد کمترین ماه‌های هستند که افراد به علت مصرف الکل تقلبی جان باختند.

دکتر عباسی گفت: آمل با ۸، نور با ۶ و قائشهر با ۵ مورد بیشترین و بابل و نوشهر هر کدم با یک نفر کمترین مورد ثبت شده است.

مرگ ۵ خانم به علت مصرف الکل تقلبی در مازندران

دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه ۳۰ از افراد فوت شده به علت مصرف الکل تقلبی مرد و ۵ نفر زن هستند، گفت: از فوت شدگان ۱۸ نفر متاهل و بقیه مجرد گزارش شده است.


او با اشاره به اینکه در گزارش‌های پزشکی قانونی مرگ چندین نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی پلمب شده هم وجود دارد، به خانواده‌ها هشدار داد: هیچ گونه مشروبات الکلی استانداردی در کشور وجود ندارد و حتی مشروبات الکلی پلمب شده نیز در اغلب موارد در کارگاه‌های زیر زمینی تهیه می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: به خانواده‌ها هشدار می‌دهیم مراقب فرزندان، نوجوانان و جوانان خود باشند و توصیه‌ها و هشدار‌های لازم را به آنان ابلاغ کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied