شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 6 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/06

فال روزانه سه شنبه 6 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/06

فال روزانه سه شنبه 6 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/06

فال روزانه سه شنبه 6 خرداد 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/03/06

 

فال روز تولد (99/03/06)

 

دوست عزیزی که 6 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی متواضع، با صداقت، عملگرا، واقع بین و با انرژی هستید و از استعدادهای بیشمار و قدرت تخیلی قوی برخوردار هستید. از لحاظ سلامتی امسال با هیچ مشکل حادی مواجه نخواهید بود و فقط کافی است کمی بیشتر از همیشه به وضعیت سلامتی خود رسیدگی کنید. به شما توصیه می شود که امسال به سراغ عمل های زیبایی نروید و سلامتی خود را به خطر نیندازید. از نظر وضعیت مالی امسال نسبت به سال گذشته برای شما بهتر خواهد بود و از سرمایه گذاری های قبلی خود سود خوبی به دست خواهید آورد. اگر قصد شروع به فعالیت در زمینه های جدید را دارید می توانید از شراکت با افراد مورد اعتماد بهره ببرید. معاملات تجاری چه داخلی و چه بین‌المللی برایتان با موفقیت همراه خواهند بود. آشنایی با افراد جدیدی که در زمینه‌ی حرفه ای شما فعال هستند برای شما درآمد بیشتر و موقعیت های بهتر کاری را به همراه خواهد داشت. تلاش و سخت کوشی شما در زمینه‌ی کاری باعث خواهد شد که شناخته شده و ترفیع رتبه‌ی غیر منتظره ای را به دست بیاورید. مجردها امسال شانس زیادی برای ازدواج ندارند و حتی اگر شریک راهشان را پیدا کنند هم فعلا شرایط برای رفتن به خانه‌ی بخت مهیا نخواهد بود. شهریور، دی، اسفند و اردیبهشت بهترین ماه‌ها هستند.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین فروردین

مخالفت‌ها و موانعی که این اواخر در سر راه رسیدن شما به اهداف بلند مدتتان قرار گرفته بودند از امروز رو به بهبود خواهند رفت و تغییرات بزرگی را در این زمینه مشاهده خواهید نمود. امروز شما بالاخره به دلیل بروز این شرایط پی خواهید برد و در نتیجه می توانید به اصل ماجرا پی برده و راهتان را بر اساس آنچه پیش رویتان قرار گرفته است تعیین کنید. زمان حال از خیلی جهات برای شما نقشی اساسی و سرنوشت ساز دارد و از حالا شروع به برداشت محصول آنچه پیش از این انجام داده‌اید خواهید نمود. اگر بین شما و همسرتان بحثی پیش آمد به هیچ وجه پای والدینتان را به میان نکشید و خودتان مشکلتان را حل کنید.

 

 

فال حافظ متولدین فروردین:

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

 

 

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

ممکن است فرصتی برایتان به وجود بیاید تا کمی پول دربیاورید، در محل کارتان دیده شوید و یا در پروژه ای که در دست اقدام دارید پیشرفت بیشتری داشته باشید. در هر صورت حتی اگر با منطق و برنامه پیش بروید هم راهتان به آن سادگی که در نگاه اول به نظر می رسد نخواهد بود. نکته مثبت ماجرا اینجاست که شما برای موانعی که در سر راهتان قرار می گیرند آمادگی لازم را دارید و می دانید در برابر آنها چکار باید کنید. برای این که به موفقیت برسید باید منابعتان را در نظر داشته باشید و هم از لحاظ مالی و هم زمانی با احتیاط و دقت کافی پیش بروید. احساس می کنید کسی قصد دارد در رابطه عاطفی‌تان مشکل ایجاد کرده و سنگ اندازی کند، ولی شما با خلاقیت خود از پس آن بر خواهید آمد.

 

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت:

 

 

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

 

 

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین خرداد

با وجود این که این روزها ذهنتان به شدت مشغول پرداختن ایده های جدید است، ممکن است امروز ناگهان از طرف یکی از اطرافیانتان حسابی سرکوب شوید. طبعا شما ترجیح می دهید تشویق شوید به جای این که مورد انتقاد دوستان و همکارانتان قرار بگیرید. با این حال باید به آنچه شنیده‌اید فکر کنید و دلیل بازخوردی که دریافت کرده‌اید را درک کنید، این دقیقا همان مرزی است که بین شکست و موفقیت شما قرار دارد. اجازه ندهید غرور و تعصبتان چشمتان را به روی حقیقت ببندد. برای پیشرفت رابطه عاطفی‌تان باید کمی خلاقیت به خرج دهید، اگر همه چیز همیشه یک شکل باشد رابطه‌تان خیلی زود خسته کننده و یکنواخت خواهد شد.

 

 

فال حافظ متولدین خرداد:

 

 

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

 

 

تعبیر:بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین تیر

امروز روی زیبایی‌ها و لذت های کوچک زندگی تمرکز کنید. برای احساس رضایت و خوشبختی لزومی ندارد به سرزمین های دوردست بروید و یا فعالیت های تفریحی گران قیمت را امتحان کنید. شما باید این موضوع را درک کنید که تمام آنچه برای رسیدن به خوشبختی نیاز دارید در وجود خودتان است. به طبیعت نگاه کنید، به خورشید و ماه و درختان لبخند بزنید و ببینید که اطرافتان سرشار از زیبایی‌هایی است که برای لمس آنها لازم نیست در مغازه های لوکس و گران قیمت قدم بزنید. ممکن است با خودتان فکر کنید که شاید زمان آن رسیده باشد که یک رابطه عاطفی پیچیده را به پایان برسانید، ولی شاید هم این بحران تنها آزمایشی برای وفاداری شما باشد.

 

 

فال حافظ متولدین تیر:

 

 

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

 

 

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین مرداد

امروز مردم به نظرتان عجیب و غریب شده‌اند و نمی دانید به چه کسی باید اعتماد کنید. با وجود این که ایده های خلاقانه ای که اطرافیانتان با شما در میان می گذارند به نظر پتانسیل لازم برای پیشرفت را دارند، حاضر نیستید نیازها و خواسته های خودتان را به خاطر دیگران کنار گذاشته و دست به ریسک بزنید. ولی این را به یاد داشته باشید که همان چیزی برایتان اتفاق خواهد افتاد که خودتان فکر می کنید. شما توانایی این را دارید که به فردی بسیار ثروتمند تبدیل شوید، ولی این به سادگی میسر نخواهد شد. باید در رویارویی با مشکلات و موانع خونسردی‌تان را حفظ کنید و به خاطر چیزهای پیش پا افتاده هدف ارزشمندتان را فراموش نکنید.

 

 

فال حافظ متولدین مرداد:

 

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

 

 

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

 

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین شهریور

امروز انجام دادن کارها به روش های تازه ای که پیش از این امتحان نکرده‌اید حتی اگر در ابتدای امر با مشکلی همراه نباشد به نفعتان نخواهد بود. این خود شما هستید که باید به خودتان انگیزه بدهید و تنها چیزی که می تواند شما را از تختخواب گرم و نرمتان بیرون بکشد میل درونی و اراده‌تان است. داشتن تفریح و سرگرمی خیلی خوب است، ولی نه تا حدی که بخواهد شما را از رسیدن به فعالیت های اصلی و اهدافتان بازدارد. شما باید در هر زمینه ای اعتدال را رعایت کنید، پس زمانی را هم برای رسیدگی به خودتان و بدنتان صرف کنید. از خانه بیرون بروید، نور خورشید را روی پوستتان احساس کنید و زمین زیر پایتان را احساس کنید؛ همه ما به فعالیت بدنی نیاز داریم.

 

 

فال حافظ متولدین شهریور:

 

 

شراب و عیش نهان چیست کار بی‌بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

 

 

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

divider1

 

 

فال روزانه متولدین مهر

امروز فکر می کنید که به راحتی می توانید دیگران را با خودتان و ایده‌هایتان همراه کنید و به همین دلیل هم خیلی ساده آنچه در ذهنتان می گذرد را با آنها در میان خواهید گذاشت. ولی حتی نزدیک‌ترین دوستانتان نیز به سادگی حرفتان را نخواهند پذیرفت و باید برای قانع کردن آنها تلاش کنید. به جای این که خودان را با این کار خسته کنید سعی کنید از ابتدا حرف‌هایتان را با دقت و احتیاط آماده کنید تا پیامتان به اندازه کافی قانع کننده باشد تا افراد مناسب را به خود جذب کند. اگر حرف مهمی برای گفتن به عشقتان دارید امروز فرصت خیلی خوبی است که این موضوع را با او در میان بگذارید و او شما را به خوبی درک خواهد کرد.

 

 

فال حافظ متولدین مهر:

 

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

 

 

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین آبان

امروز نه تنها دوستانتان شما را به دنبال کردن ایده های فوق‌العاده ای که در سر دارید تشویق می کنند، بلکه اگر کمکی از دستشان برنیاید خودشان را از سر راهتان کنار خواهند کشید تا مزاحم کارتان نباشند. با این حل نداشتن زمان یا منابع مالی کافی ممکن است نگذارند کارهایی که می خواهید را بتوانید همین امروز به انجام برسانید. لزومی ندارد موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرند را از دیگران مخفی کنید، هر کسی در راه رسیدن به اهدافش با مشکلاتی مواجه خواهد شد و این امری کاملا طبیعی است که نباید از آن خجالت زده شوید. از افرادی که دانش و توانایی لازم برای کمک کردن به شما را دارند تقاضای همراهی کنید. شما هم روزی به آنها کمک خواهید کرد.

 

 

فال حافظ متولدین آبان:

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر: تحول عظیمی در خود بوجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین آذر

شبی طولانی دارد به پایان می رسد و سپیده صبح هر لحظه روشن و روشن تر می شود و مقصدتان را کم کم دارید با چشمان خودتان می بینید. تنها مشکل کار اینجاست که انگار هرچقدر به مقصد نزدیکتر می شوید سرعت پیشرویتان کندتر می شود. اگر به اهدافی که دارید وفادار باشید و تمام توانتان را برای رسیدن به آنها به کار بگیرید هیچ مانعی نخواهد توانست شما را از پیشروی و در نهایت رسیدن به آنها باز دارد. حالا که تا این حد به مقصد نزدیک شده‌اید انگیزه‌تان را از دست ندهید و با انرژی هر چه بیشتر برای رسیدن به خواسته‌تان تلاش کنید. اگر کسی در این مسیر همراهی‌تان می کند که نمی خواهد راهش را ادامه دهد او را به پیش رفتن تشویق کنید، ولی نگذارید شما را از ادامه مسیرتان باز دارد.

 

 

 

 

فال حافظ متولدین آذر:

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می‌بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر:از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین دی

امروز ظاهر شما گمراه کننده است و طبیعت جاه طلب خود را از اطرافیانتان مخفی کرده‌اید. دیگران فکر می کنند که شما بر خلاف همیشه دارید نسبت به آینده خود سهل انگاری می کنید، ولی آنها کاملا در اشتباه هستند. شاید بقیه نتوانند به آنچه در سر شما می گذرد پی ببرند، ولی این به هیچ وجه به این معنا نیست که شما نسبت به آینده و سرنوشت خود بی تفاوت هستید. احساس می کنید که اطرافیانتان دارند برخی چیزها را از شما مخفی می کنند و شما هم نباید همه چیز را به آنها بگویید. در رفتار و حرف‌هایتان با دیگران با احتیاط پیش بروید، ولی حتما صداقت داشته باشید و به جای این که به کسی دروغ بگویید تنها سکوت کنید.

 

 

فال حافظ متولدین دی:

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر:ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین بهمن

متاسفانه امروز همکارانتان در قضاوت خود نسبت به شما و کارتان آنقدر سخت گیرانه رفتار می کنند که اگر بخواهید درگیر دفاع از خودتان در مقابل انتقادات بیرحمانه آنها شوید پیش از این که کارهای اصلیتان را به انجام رسانده باشید انرژی‌تان به پایان خواهد رسید. ولی خوشبختانه شما می توانید نسبت به آنها بی تفاوت باشید و احساساتی رفتار نکنید. به زبان آوردن افکار و احساستان تنها زمانی برایتان دردسر ساز خواهد شد که نتوانید از فکر کردن به عواقب آن دست بردارید. امروز روزی فوق‌العاده برای این است که احساسات خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید. او با حوصله تمام به همه حرف‌هایتان گوش خواهد کرد و حتی مهمتر از آن این است که تحت تاثیر حرف‌هایتان قرار خواهد گرفت.

 

 

فال حافظ متولدین بهمن:

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

divider1

 

 

 فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز آنقدر در رابطه با پیشرفت در کارتان جدی هستید که می خواهید هر طور شده از آن نردبان موفقیتی که شنیده‌اید بالا بروید. از طرفی مقاومت کردن در برابر فرد عزیزی که شما را وسوسه می کند با او وقت گذرانده و ساعات لذت بخش و مفرحی داشته باشید هم کار دشواری است. همین حالا که عزمتان را جزم کرده‌اید که در کارتان جدیت بیشتری داشته باشید چیزی پیدا شده و نمی گذارد ذهنتان را متمرکز کنید. ولی لزومی ندارد که حتما یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید، سعی کنید بین این دو تعادل برقرار کرده و برای هر یک از آنها در زمان مناسب و طوری که به دیگری لطمه ای نزند وقت بگذارید تا هم به کارتان برسید و هم لبخند را به لبان کسی که دوست دارید بیاورید.

 

 

فال حافظ متولدین اسفند:

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر:دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 

 

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی