شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

معرفی بهترین ماسک مو برای موهای آسیب دیده

اگر می خواهید موهای تان را از حالت خشکی و سوختگی نجات دهید، استفاده از ماسک مو بهترین راهکار است.

 اگر می خواهید موهای تان را از حالت خشکی و سوختگی نجات دهید، استفاده از ماسک مو بهترین راهکار است. بسیاری از خانم ها به خاطر داشتن ساختار موی خشک، وز، آسیب دیده، بسیار چرب و یا موخوره دار موهای بد حالتی دارند و نمی توانند به راحتی از موهای زیبا و خوش حالت لذت ببرند. بهترین پیشنهاد برای این افراد این است که در کنار رنگ کردن و حالت دهی کوتاه مدت به مو،  بیشتر مراقب سلامت موهای خود باشند تا از آسیب دیدگی بیش از حد آن ها جلوگیری شود. ما در این مقاله به انواع موهای آسیب دیده و روش ترمیم آن به کمک ماسک مو و سرم مو می پردازیم. در صورتی که موهای شما به هر دلیلی با آسیب روبرو شده خوب است در این مقاله با ما همراه باشید.

 

بهترین ماسک مو حاوی کراتین برای موهای رنگ شده

 

بدون شک خانم ها دوست دارند در کنار رنگ کردن موهایشان آسیب جدی به آنها وارد نشود. اما از آنجا که اکثر رنگ موها از مواد شیمیایی ساخته می شوند نیاز است بعد از رنگ کردن بیشتر مراقب موها باشید.

 

image_fe0c6865e8dc04c1e7f23b83b24c01026c6237c3

 

در بعضی از مواقع برای به دست آوردن رنگ مو دلخواه مجبور به انجام دکلره هستید. رنگ مو و دکلره هر دو باعث بی آبی و شکنندگی بیشتر موها می شوند. به همین خاطر باید برای موهای خود یک تقویت کننده مو استفاده کنید تا آسیب دیدگی بعد از رنگ کردن مو رفع شده و موها برای رشد، جان تازه‌ای بگیرند. اگر موهایتان به تازگی رنگ شده است و یا مدام در حال رنگ کردن مو هستید، استفاده از ماسک مو ترمیم کننده برای احیا دوباره موهای تان بسیار مفید است.

 

یکی از محصول های پرطرفدار، ماسک ترمیم کننده مخصوص موهای رنگ شدهGliss Ultimate Color   شوارتزکف حاوی کراتین با اثر تثبیت کنندگی رنگ مو می باشد که بهترین گزینه برای احیای موهای رنگ شده است.

image_7e7b260ccdeeef932dc70074d5d7bb897f8e732d

 

ترکیبات غنی ماسک Gliss کمک می کند ساختار ضعیف و آسیب دیده مو تقویت شده و تار های مو در برابر آسیب های دیگر مقاوم گردد. شما می توانید ۲ الی ۳ بار در هفته از این محصول به عنوان نرم کننده موهای رنگ شده خود استفاده کنید.

 

آسیب دیدگی کمتر موهای رنگ شده با رنگساژ مو

 

معمولا برای رنگ کردن دوباره موهای روشن که به پایه می رسد و جلوگیری از آسیب های بیشتر مو از شامپو رنگ یا همان ماسک رنگ مو استفاده می شود. همچنین از آنجا که برای رنگ کردن مجدد موهای هایلایت شده جدا کردن دسته موهای تیره از روشن امکان پذیر نیست، به جای استفاده از رنگ مو از رنگساژ کمک می گیرند. در واقع رنگ کردن با ماسک مو در مدت زمان کوتاه تری صورت می‌گیرد و نسبت به رنگ مو پایه ضعیف تری دارد. اگر رنگ موی دکلره شده خودتان را دوست ندارید و یا به دلیل شستشوی مکرر موها، رنگ اولیه مورد علاقه تان را از دست داده اید، اما نمی خواهید با رنگ کردن مجدد آسیب بیشتری به مو وارد کنید بهترین راه استفاده از رنگساژ مو است.

 

image_af63799869325554341a9127cc38730b82161b33

 

همانطور که گفتیم، رنگساژ مو نسبت به رنگ مو ضعیف تر است. اما برای انتخاب آن بهتر است به دنبال بهترین و باکیفیت ترین برند باشید تا کمترین آسیب را داشته باشد. چراکه رنگساژها هم از مواد شیمیایی تشکیل شده اند و در صورتی که از برند نامناسب استفاده کنید، ممکن است موهایتان را با آسیب دیدگی روبرو کند.

 

یکی از رنگساژهای بسیار محبوب رنگساژ دوماسی است که استفاده از آن نه تنها موهایتان را خشک و نازک نمی کند بلکه موجب حفظ لطافت موها می شود. استفاده از این رنگساژ رنگ را تثبیت کرده و رطوبت مورد نیاز را برای موها تامین می کند. مزیت این ماسک رنگ مو، فاقد آمونیاک بودن آن است.

 

با موهای ضعیف و نازک خود چگونه رفتار می کنید؟

 

نازک بودن موها ممکن است ناشی از استفاده بیش از اندازه از مواد های آرایشی، اتو مو و سشوار یا به دلیل عوامل ارثی و ژنتیکی باشد. اگر دارای موهای ضعیف و نازک هستید حتما علت آن را پیدا کنید و مراقبت های لازم برای قوی شدن پایه موها را انجام دهید. اما اگر به موقع به داد موهایتان نرسید تارها رفته رفته نازک تر شده و با ریزش مو شدید مواجه می شوید. برای بهبود وضعیت موهای ضعیف و شکننده می توانید از شامپو و مواد مغذی که دارای انواع ویتامین ها و پروتئین می باشد استفاده کنید. دقت داشته باشید هرگز از شامپوهایی که موهایتان را خشک می‌کند استفاده نکنید و استفاده از وسایل گرمایشی را تا حد ممکن حذف نمایید. چرا که گرمای زیاد قاتل موهای ضعیف و شکننده است. سعی کنید موهای خود را به صورت های مختلفی ببندید. تکرار زیاد یک مدل مو باعث می‌شود تنها به یک قسمت از موها فشار بیشتری وارد شود.

 

اما خبر خوشحال کننده این است که برای موهای ضعیف و نازک هم ‌ماسک مو وجود دارد. یکی از بهترین ماسک های مناسب برای این دسته از موها ماسک مو سریتا بیوتی است که با آبرسانی فوق العاده به شادابی بیشتر موها کمک می کند.

 

image_b228d5dd22795c1a6578bf9ffdca24a1ab6727d8

 ماسک مو سریتا بیوتی برای موهای نازک و ضعیف یک حجم دهنده بسیار قوی است که موجب انعطاف پذیری موها نیز می شود.

 

آیا از چرب بودن همیشگی موهایتان خسته شده اید؟

 

موهای دائما چرب برای هر فردی آزاردهنده است. چرا که چربی زیاد ظاهر موها را کثیف جلوه می دهد و باید به صورت مرتب شسته شود. حال دلیل چرب شدن بیش از اندازه موها چیست؟ عوامل مختلفی بر روی چربی مو اثر گذار است که برخی از این عوامل شامل عدم تعادل هورمونی، استرس و آلودگی می شود.

image_76eab0b1eb0fb51a91837c84409373239f0c8a93

 

مسئله مهمی که در مورد موهای چرب وجود دارد این است که چربی سر موجب ریزش بیشتر موها شده و به سلامت مو لطمه وارد می کند. به همین خاطر، باید برای جلوگیری از آسیب پذیری بیشتر موها چاره ای بیندیشید.

 

اگر شما هم با مشکل چرب بودن موها رو به رو هستید راه حلی برای شما آماده کردیم. با استفاده از ماسک موی بیول مخصوص موهای چرب می توانید چربی سرتان را تا حدودی کنترل کنید. استفاده از این ماسک مو بعد هر بار استحمام باعث شاداب شدن تارهای موی سر خواهد شد. این محصول فوق العاده بر پایه روغن درخت چای ساخته شده است که تمام عوامل مربوط به شوره، جوش و التهاب سر را از بین می برد.

 

کلام آخر

 

داشتن موهای شاداب و خوش حالت آرزوی هر فردی است که بدون مراقبت و رسیدگی به موها به دست نمی آید و هر نوع مویی نیاز به مراقبت های خاص خودش دارد. بنابراین اگر فکر می کنید حال موهایتان خوب نیست، تا دیر نشده برای مداوای آن فکری بکنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied