شمانیوز
شما نیوز

در بهبهان چه خبر است + تصاویر

فرمانده انتظامی بهبهان در خصوص تجمع تعدادی از مردم در میدان بانک ملی این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

در بهبهان چه خبر است + تصاویر

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با «غیر قانونی» خواندن تجمعات مردمی در بهبهان گفت: این تجمع در پی یک فراخوان رخ داد. او افزود: «تعداد کمی» از مردم بهبهان در پی یک فراخوان برای اعتراض به وضعیت معیشتی شامگاه پنج شنبه اقدام به تجمع در میدان بانک ملی کردند.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: در ابتدا نیروی انتظامی سعی کرد تا با مذاکره تجمع کنندگان را متفرق کند، اما آن‌ها شعار‌های «هنجار شکنانه» سر دادند که پلیس نیز با استواری برخورد کرد و با انجام تدابیر از وارد شدن هر گونه خسارت جانی و مالی در این تجمع جلوگیری کرد، سپس افراد تجمع کننده نیز به سوی خانه‌های خود هدایت شدند.

 

28664922

 

سرهنگ عزیزی بیان داشت: در ابتدا نیروی انتظامی سعی کرد تا با مذاکره تجمع کنندگان را متفرق کند، اما آن‌ها شعار‌های «هنجار شکنانه» سر دادند که پلیس نیز با استواری برخورد کرد و با انجام تدابیر از وارد شدن هر گونه خسارت جانی و مالی در این تجمع جلوگیری کرد، سپس افراد تجمع کننده نیز به سوی خانه‌های خود هدایت شدند.

 

12244228_320

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با بر شمردن این نکته که کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد، اظهار کرد: عده‌ای قصد دارند تا با تحریک احساسات مردم در این وضعیت نابسامان اقتصادی در جامعه تنش ایجاد کنند، عده‌ای از افراد معاند که نه تنها دوستدار و خیر خواه شهروندان نیستند، بلکه دشمنان قسم خورده نظام هم هستند.

 

aHR0cDovL3JvdXlkYWQyNC5pci8vZmlsZXMvZmEvbmV3cy8xMzk5LzQvMjcvMzczMzI2XzQyNi5qcGc_

این مقام مسئول ادامه داد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه خود که برقراری نظم و آرامش در جامعه است عمل خواهد کرد و با هر گونه بر هم زدن نظم عمومی با قدرت و صلابت برخورد می‌کند و از مردم خواستاریم تحت تاثیر معاندان و مخالفان این مرز و بوم قرار نگیرند.شایان ذکر است که در حال حاضر نظم و امنیت در سراسر شهرستان بهبهان حاکم است.

 

تکمیلی :

آرامش در بهبهان حاکم است

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با هوشیاری مردم، آرامش کامل در شهرستان بهبهان حاکم است.  سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در جریان تجمع پنجشنبه شب (۲۶ تیرماه) در بهبهان، در همان لحظات اولیه تجمعات، نیروی انتظامی و بسیج در محل حاضر شدند و مردم فهیم و آگاه بهبهان با عدم حضور در فراخوان تجمع، به خوبی صف خود را از آشوبگران جدا کردند به گونه‌ای که اجازه فرصت‌طلبی به سودجویان را ندادند.

وی با بیان اینکه آرامش کامل در بهبهان حاکم است، افزود: در هر مقطعی که دشمنان قسم‌خورده و خبیث نظام با بهانه‌سازی برخی وقایع، برای انتقام از جمهوری اسلامی، درصدد فتنه آفرینی و به هم زدن آرامش جامعه برآمده‌اند با هوشمندی و بصیرت مردم عزیز و آگاه مواجه شدند و نه تنها راه به جایی نبرده‌اند، بلکه با حقد و حسد نظاره‌گر عظمت و بزرگی مردم عزیز ما هستند.

عباس‌زاده گفت: با توجه به استقبال شهروندان بهبهان و بنا به پیشنهاد معتمدین و بزرگان شهر مقرر شد امروز در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی تجمع مردمی با حضور اقشار مختلف در این شهرستان برگزار شود.

 

تکمیلی:

سردار حیدر عباس‌زاده روز 30 تیرماه اظهار کرد: حادثه تجمع تعداد محدودی از افراد آشوبگر در ساعت ۲۱ پنجشنبه شب هفته گذشته (۲۶ تیرماه) شکل گرفت که با ورود نیروی انتظامی شهرستان بهبهان و با کار جامع اطلاعاتی و همکاری مردم عزیز و شریف مردم بهبهان ، این تجمع محدود متفرق شد.

وی افزود: با همکاری و همراهی مردم شریف و ولایتمدار بهبهان، آرامش کامل در شهرستان حاکم شده است. الحمدالله این تجمع غیرقانونی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشته است و محرکین و عاملین اصلی این تجمعات دستگیر شده‌اند.

عباس‌زاده گفت: مردم ولایی و انقلابی همیشه هوشیار این شهرستان به حمایت از رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تجمع محدود پنجشنبه شب را که در میدان بانک ملی شهرستان بهبهان شکل گرفته بود، محکوم کردند.

 

منابع : باشگاه خبرنگاران جوان /  ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied